Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Netbet: test deze bookmaker mee met €20 gratis wedtegoed

Dag allemaal, sinds vandaag hebben wij Netbet toegevoegd op onze website als bookmaker voor Nederlandse klanten. Helaas hebben we nog geen goed beeld van deze bookmaker waardoor wij graag jullie mening horen.


Test je mee?

Wij bieden de eerste 20 leden die hieronder reageren de mogelijkheid om met 20 euro gratis te testen op Netbet (alleen Nederlandse leden, sorry). Geïnteresseerd? Plaats dan hieronder je Netbet gebruikersnaam. Alleen leden die meer dan 100 posts in het forum hebben geplaatst kunnen met ons mee testen.


Wat verwachten we van jou?

Beschrijf in minimaal 200 woorden wat je van deze bookmaker vindt, wat verbeterpunten kunnen zijn en wat je écht goed vindt. Onder de beste/complete review verloten wij nog eens 20 euro.


Mogelijke vragen die je in je review zou kunnen laten passeren?

- Hoe bevalt het wedden op Netbet?

- Hoe zijn de odds op Netbet?

- Kan je makkelijk vinden wat je wilt vinden?

- Is het aanbod van live weddenschappen goed en snel?

- Is de klantenservice een beetje snel en volledig?


Indien we 20 leden gevonden hebben zullen we alle gebruikersnamen in één keer naar Netbet sturen. Daarna zal het maximaal 48 uur duren voordat de 20 euro op je account staat en kunt gaan testen. We verwachten vervolgens binnen 1 week een review van je.


Cheers!

Mario

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 14-07-2014 14:57 Bookmakers
in 14-07-2014 14:57 Bookmakers
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik wacht nog even, heb uitbetaling lopen maar duurt allemaal nog al lang, als het afgerond is zal ik ook mijn review plaatsen
0 Vind ik leuk's
Ik moet mijn review ook nog plaatsen.

In de eerste plaats speel ik met weinig geld op de weddenschappen en betaal altijd met Ideal.
Bij NETBET is de minimale storting dan 20 euro dat is dus al veel te veel naar mijn mening ,dus ik zal er voor de rest ook nooit meer iets mee doen.
Voor de meer ervaren gokker is het waarschijnlijk een mooie site maar ze lijken volgens mij allemaal op elkaar.
Een groot voordeel van NETBET is dat je alles ook in het nederlands kan lezen.

Ik dank voetbalwedden.net voor het mij laten meedoen met dit onderzoek,ik heb met veel plezier meegedaan, een keer wat gewonnen en ook weer verloren.Ik blijf dus voorlopig maar bij UNIBET EN BWIN.

Ik wens iedereen een mooi seizoen met voetbal en grote winsten bij het plaatsen van weddenschappen.



0 Vind ik leuk's
Algemene conclusie :
Ik begin deze review met de algemene conclusie. Ik vind Netbet op dit moment een grijze muis in het gokwereldje. Ze vallen niet op door een spectaculaire bonus op hele hoge odds. Er moet dus wat gebeuren voordat Netbet kan concurreren met Unibet/Bwin/Etc.
Hieronder leest u mijn plus- en minpunten.

Betten
Ik vind het aanbod over het algemeen acceptabel. Ik speel eigenlijk alleen maar voetbal, tennis en basketbal en dat is goed aanwezig op Netbet. Enkel bij Basketbal mis ik sommige weddenschappen, bijvoorbeeld handicaps of over/under.

Wat ik wel erg onhandig vind is het volgende :

Stel ik wil een weddenschap afsluiten op een wedstrijd uit Roemenie, de wedstrijd wordt vanavond gespeeld.
Hiervoor moet ik 3 keer klikken :
- Het land aanklikken
- De competitie aanklikken
- En dan nog de wedstrijd.

Ik weet door ervaring op m’n werk dat mensen het haten om vaak te klikken op een website. Dit is op dit moment 3 keer om een weddenschap te plaatsen, mocht dit naar 2 keer gebracht kunnen worden scheelt dat 33% (!)

Wat ik graag zou willen zien is gewoon een overzicht van wat er vandaag wordt gespeeld, zoals op Unibet. Ik kan er over heen kijken maar ik heb dit nog niet gevonden…

Livebetten
Het livebetten vind ik tegenvallen. Vooral bij tennis zijn er weinig mogelijkheden, bijvoorbeeld het aantal games per sets. Dat gebruik ik zelf vaak op Unibet..

Odds
Ik heb wat vergelijkingen gedaan qua odds :

FK Aktobe – Steaua Bukarest

Unibet : 3,50 – 3,20 – 2,10
Netbet : 3,65 – 3,20 – 2,05

Helsinki – Apoel Nicosia

Unibet : 3,10 – 3,25 – 2,25
Netbet : 3,00 – 3,15 – 3,25

Servie u18 – Turkije u18

Unibet : 1,97- 1,75
Netbet : 1,90 – 1,76

Gewoon middelmatig dus..

Lay-out
De website heeft een nette uitstraling en vooral degelijk. Hiermee bedoel ik mee dat er geen poespas aanwezig is, alleen het hoognodige. Echter vind ik de kleur groen die wordt gebruikt redelijk fel en staat niet netjes in contrast met het rood in het logo van Netbet.

Daarnaast stoor ik me erg aan het feit dat Nederlands en Engels door elkaar wordt gebruikt.
Zo staat de hele website in het Nederlands, behalve de namen van de landen (Belarus, Switzerland etc..)
Doe of alles in het Nederlands of in het Engels.

Daarnaast wordt in sommige reclames gebruik gemaakt van € en in andere reclames weer van $. Hoezo niet alles gewoon allemaal in € ?

Klantenservice
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ik vond het prima! Ik kreeg een duidelijk antwoord en ik heb nog geen minuut op dat antwoord gewacht.

Bonus
Een beetje een vreemde bonus. Mocht Netbet meer mensen als klant willen, dan moeten ze echt iets aan de bonus doen.

Storten
Een groot nadeel dat de minimale storting met iDeal €20 is. Hiermee richt Netbet zich teveel op de grotere spelers, terwijl ze niet zonder de kleinere spelers kunnen. Verder is het aanbod erg groot.
0 Vind ik leuk's
ik ben nog niet zolang terug van vakantie, dus zal de site eens testen ;-)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ik was mijn 20 euro binnen een weddenschap verloren, dus kan niet al te goed oordelen.

Odds waren in ieder geval gewoon normaal, soms wat hoger, soms wat lager in vergelijking met andere bookmakers.
Ik vond het overzichtelijk, kon gemakkelijk zoeken op wedstrijden.
Bonus vind ik maar niks, ga er daarom ook geen gebruik van maken.
Minimale storting van 20 is voor mij geen probleem, maar blijf voorlopig bij andere bookies.
0 Vind ik leuk's
@Saviola weet je zeker deze odds:
Helsinki – Apoel Nicosia

Unibet : 3,10 – 3,25 – 2,25
Netbet : 3,00 – 3,15 – 3,25

voor netbet 3,00 - 3,15 - 3,25 lijkt mij niet verkerd:P?
0 Vind ik leuk's
Scherp, typfoutje haha. Was 2,25 natuurlijk. Mijn excuses.
0 Vind ik leuk's
Leuke actie, ga ook eens een kijkje nemen op netbet.
0 Vind ik leuk's
Heerlijk, een zwarte layout met een mooie duidelijke lettertype. Dat is al een positief punt voor mij. Het oogt rustig, overzichtelijk en herbergt veel opties, hier later allemaal meer over.

Opties
Toen ik voor het eerst op NetBet terecht kwam moest ik even wennen, zoveel opties (menu’s, instellingen en wedopties) dat ik vreesde dat het niet zou werken. Maar ik was een beetje te voorbarig. Rechtsbovenin heeft NetBet een soort van persoonlijk hoekje voor je gecreerd, wat erg overzichtelijk en vriendelijk oogt. Als je op ‘openstaande weddenschappen’ klik, kom je terecht in een nieuw blad met daarin zowel de lopende, gewonnen en verloren weddenschappen. Het enige nadeel is dat die niet snel kan printen of mailen. Je bent verplicht een PrintScreen te maken, en dat vind ik in deze tijd erg storend. Maar dat is mijn klacht over alle bookies, dat het op social media gebied nog ver achter loopt.

De overige functies als inbox berichten, terms & conditions etc.. zijn nagenoeg identiek aan andere bookmaker websites. De standaard Nederlandse taal vind ik wel grappig, hoewel ik Engels gewend ben, maakt het Nederlands toch wel leuk en nog meer overzichtelijk.

NetBet geeft je ook de optie om je favoriete competities te volgen, zo kan je met 1 druk op de knop direct op je favoriete club(s) en/of competitie(s) wedden. Ik vind het een leuke toepassing.

Nog een handige, en door mij veel gemist op andere bookmaker websites (of ik kan het niet vinden) is het ‘resultaten’. Hier kan je alle uitslagen, zowel HT als FT terug zien van die dag, dit mistte ik enorm op reguliere bookmaker websites.

Ook geeft NetBet je de kans om in contact te komen (altijd handig :P), ik heb hier gemengde ervaringen mee. De email word keurig, doch zeer zakelijk binnen 24 uur beantwoord. Maar de Live Chat is een drama. Meerdere malen word geen antwoord gegeven, en als je eenmaal beet heb, dan krijg een antwoord en dan is het wat NetBet betreft ook klaar. Ik had nog een vraag willen stellen, maar moest alles opnieuw vragen.

Ik had ook 100 euro gestort, en wilde de bonus wel verzilveren. Alhoewel het simpel word voorgesteld, in 4 stappen, bleek de praktijk toch iets anders. Combinaties tellen wel mee, mits de wedstrijden in de combinaties PER STUK minstens 1.60 of hoger zijn.

Ook krijg je de mogelijkheid om je combinaties te verzekeren tegen verliezen, zoals zij dat noemen. Hoofdvoorwaarden zijn wel dat de combinatie minstens 5 wedstrijden moet bevatten en per stuk een quotering hebben van 1.60, tegen minstens 5 euro inzet. En natuurlijk zijn ze slim, slimmer dan de gemiddelde gokker. Want de meeste wedstrijden hebben geen 1.60 maar 1.50 tot 1.59. Zo kan je dus NOOIT aan hun eisen voldoen voor die verzekering.

Odds
Ik heb 2 wedstrijden gekozen en de volgende vergelijking gemaakt.

0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Hier dan ook eindelijk mijn review van netbet:

Site
De site zelf is overzichtelijk, makkelijk en snel kun je na wedden en live wedden.
Zelf speel ik veelal live wedden en dit ziet er ook prima uit.

Aanbod
Netbet heeft een goed aanbod qua weddenschappen, live waren er in die friendly tijd bijvoorbeeld ook meer wedstrijden dan bij een unibet of bwin.
Ook zijn er bij de meeste live wedstrijden behoorlijk wat mogelijkheden om op te wedden.
De odds zijn gemiddeld, soms wat hoger dan bij een unibet of bwin, soms wat lager. Maar zeker niet slecht.
Nadeel tijdens live wedden is wel dat je geen timer hebt lopen, zo heb ik al paar keer meegemaakt dat ik weddenschap afsloot en voordat die afgesloten was de odd al hoger was alleen dat ik hem gewoon lager kreeg.

Bonus
Voor mij een negatief punt van de site,
de bonus ziet er zo op de eerste blik mooi uit, maar als je dan verder gaat kijken en vragen blijkt dat er nogal wat voorwaarde aanzitten.
Zo moet je het gestorten bedrag 6x rondspelen tegen odds van 1.6 of hoger en voor combi's geldt ook dat iedere bet die je er inplaatst hoger moet zijn dan 1.6.
Ook tellen je inzetten op handicap niet mee voor de bonus.
Dit is nog niet alles want je kunt niet ook niet inzetten op het aantal goals.
Aangezien ik zelf hier veel op speel was de bonus dus niet aantrekkelijk voor mij.

Uitbetalen
Het uitbetalen duurde vrij lang bij mij, dit kwam door de vage communicatie.
Eerst bericht gehad dat er documenten moesten worden verstuurd, documenten verstuurd.
Daarna blijkbaar nog een bericht gehad die in het 2 postvak op de site zelf binnen kwam. Ze hebben postvak op home page en nog 1 bij je bankaccount. Toen ik daarachter kwam, overige documenten opgestuurd. Daarna nog paar dagen niks vernomen, waarna ik contact opnam met klantenservice, moest bic nummer van bank doorgeven(wat ik al lang had gedaan) 2 dagen later nog niks veranderd in status, waarna weer contact opgenomen met klantenservice. Toen iemand anders gehad van klantenservice die de documenten die ik had gestuurd die gemist waren nog keer moesten hebben(blijkbaar niet ontvangen). Maar deze medewerker regelde wel alles meteen waarna 2 dagen later wel status was veranderd van uitbetaling, en 2 dagen daarna was gestort op de rekening.
Denk dat wanneer alles soepel loopt wel vrij vlot wordt uitbetaald, alleen als het tegen zit zorg dat je er even fel achteraan zit zodat het wat sneller gaat, bij mij uiteindelijk 2.5/3 weken geduurd voor uitbetaling

Storten
Veel storting mogelijkheden zoals,
Ideal, Skrill, Neteller, Creditcard, Paysafecard.
Dus dat is prima te doen, alleen vernam ik dat minimale storting €20,- is wat voor sommige spelers misschien wat te hoog zou kunnen zijn.

Klantenservice
Ondanks het lange wachten met uitbetaling vind ik de klantenservice prima.
Ze staan je netjes te woord, zijn goed bereikbaar en reageren snel.
Wel moet je vraag na mij idee wel bij degene horen die op dat moment achter klantenservice zit. Dit omdat je probleem dan sneller verholpen wordt.
Als je echter bij de juiste zit gaat dit ook snel.

Conclusie
Al met al vind ik netbet wel een redelijke bookmaker,
Minpunten zijn wel:
- geen timer lopen bij live weddenschappen
- de bonus, die ik gewoon waardeloos vind
- minimale storting €20,- voor spelers met kleinere bankroll
- geen live statistieken

Pluspunten
- goed en breed aanbod (live) weddenschappen
- klantenservice snel en goed bereikbaar in het Nederlands, snel antwoord
- site overzichtelijk
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.