Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe bookmaker ontdekt: oddsring.com

Hallo allemaal
ik heb een nieuwe bookmaker gevonden: www.oddsring.com
Ze hebben een geweldige bonus van 200 euro. Misschien wil VW wel contact maken met deze Bookmaker
Hopelijk is het wel wat. Ze hebben ook mobiel betten. En hun website ziet er goed uit. Volgens mij is het een bookmaker uit Malta
Meer info via:
http://www.voetbalwedden.net/topic/bookmaker-oddsring-informatie-en-vragen-2233/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar namka
Country flagnamka in 26-11-2013 11:21 Bookmakers
in 26-11-2013 11:21 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Haha Ja Thnx. We krijgen geen antwoord erop wat we willen en zoeken
0 Vind ik leuk's
Als ik het goed begrijp gaat het een beetje zoals interwetten? Geld krijg je niet direct, maar na het winnen van punten.
0 Vind ik leuk's
Over deze bookmaker was vorige maand al een topic over aangemaakt daarom zal ik op dit topic morgen een slotje zetten. Zoals in het andere topic vermeld staat is oddsring een vrij nieuwe bookmaker en stijgen in 1x enorm in google trends. Deze 200% bonus gaat aan de hand van bonuspunten. Een bonuspunt wordt verdient aan de hand van iedere gewonnen of verloren dollar. Wie 200 euro bonus wil ontvangen moet daarvoor 5000 bonuspunten verdienen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.