Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Napoleongames.be 50 euro bonus!

De site Napoleongames.be heeft sinds deze middag een nieuw uiterlijk gekregen en meer mogelijkheden , ziet er allemaal leuk uit .
Maar wat direkt opvalt is dat nieuwe klanten bij registratie nu een bonus krijgen van 50 € , daar waar bij begin van Napoleongames de nieuwe registraties een bonus van 10 € kregen.
En net daarover is heel wat te doen , ook hier in de chat al besproken en ook op facebook .
Dus enige manier om hierover duidelijk te hebben was kontakt op te nemen met hen via de chatfunktie ( wel meer dan 15 minuten moeten wachten , want ik denk dat ik niet de enige was met die vraag )
Hieronder mijn gesprek met William ( medewerker bij Napoleongames ) over deze "extra" compensatiebonus van 40 €

William Hallo. Waarmee kan ik je helpen?

Xxxx vooreerst proficiat met jullie nieuwe layout , ziet er allemaal goed uit maar ik heb ook een grote vraag betreffende de bonus die nieuwe klanten nu krijgen , namelijk 50 € , daar waar ik toen ik mij hier registreerde maar 10 € kreeg , wat doen jullie voor de "oude/trouwe" klanten ??

William bedankt! morgen zal u daar in de loop van de dag nog een mailtje ontvangen. dat zal een bijkomende bonus van 40 euro zijn.

Xxxx wat bedoel u met "bijkomende bonus" ?? moet ik daar dan eerst weer voor storten of word die bonus van 40 € gewoon bijgeschreven ??

William nee hoor, dat zal morgen allemaal in de mail staan. u ontvangt sowieso de bonus zonder een storting te moeten uitvoeren.

Xxxx en wanneer komt die bonus dan op de account ?? nog voor dit weekend ( zou dan anders leuk zijn om te kunnen inzetten op finale CL ) ?

William dat zal voor morgen zijn.

Xxxx ok , dan hou ik mijn mailbox in de gaten , als dat effectief waarheid is dat jullie een bonus van 40 € geven zonder te storten dan is dat een mooie geste van jullie


Conclusie : morgen in de loop van de dag zouden alle "oudere" accounts bij Napoleongames dus een mail moeten ontvangen waarin staat dat ze bonus van 40 € krijgen , ZONDER EXTRA TE STORTEN , en deze zou voor het wknd op de account moeten staan.
Ben eens benieuwd
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 22-05-2014 15:23 Bookmakers
in 22-05-2014 15:23 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dus verder niemand problemen met de website ? Zit al een half uurtje of langer te wachten tot de pagina oplaad.
De laadtijd is bij mij enorm. Lijkt wel op een serverprobleem bij hun.
0 Vind ik leuk's
Nee hij is er gewoon in een paar seconden... Misschien een andere browser proberen?
0 Vind ik leuk's
Ik heb nog steeds geen +40 gekregen
0 Vind ik leuk's
palli10:
Ik heb nog steeds geen +40 gekregen


Kan ook morgen of maandag worden geven ze aan. Staat die niet bij mijn bonussen, links van de pagina?
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Voor de mensen die al een account hadden, staat bij jullie die 40 euro er al op?
0 Vind ik leuk's
Bij mij wel (y)
Ben ook nog maar paar weken lid, misschien dat dit ermee te maken heeft
0 Vind ik leuk's
Iemand uit Nederland de bonus ontvangen ? Dat is nu niet echt duidelijk.
0 Vind ik leuk's
typhoon20:
Iemand uit Nederland de bonus ontvangen ? Dat is nu niet echt duidelijk.


Ja ik kom uit nederland.
0 Vind ik leuk's
Ik heb mijn bonus daarnet gekregen, ik was al lid voor de vernieuwde lay-out. Dus, voor wie hem nog niet gekregen heeft, die bonus is op komst.
0 Vind ik leuk's
Net aangemeld en direct staat her erop ! Helemaal mooi :)

Iemand enig idee of je ook een deel van het bedrag er af zou kunnen halen of mag dat niet ?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.