Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Napoleongames.be 50 euro bonus!

De site Napoleongames.be heeft sinds deze middag een nieuw uiterlijk gekregen en meer mogelijkheden , ziet er allemaal leuk uit .
Maar wat direkt opvalt is dat nieuwe klanten bij registratie nu een bonus krijgen van 50 € , daar waar bij begin van Napoleongames de nieuwe registraties een bonus van 10 € kregen.
En net daarover is heel wat te doen , ook hier in de chat al besproken en ook op facebook .
Dus enige manier om hierover duidelijk te hebben was kontakt op te nemen met hen via de chatfunktie ( wel meer dan 15 minuten moeten wachten , want ik denk dat ik niet de enige was met die vraag )
Hieronder mijn gesprek met William ( medewerker bij Napoleongames ) over deze "extra" compensatiebonus van 40 €

William Hallo. Waarmee kan ik je helpen?

Xxxx vooreerst proficiat met jullie nieuwe layout , ziet er allemaal goed uit maar ik heb ook een grote vraag betreffende de bonus die nieuwe klanten nu krijgen , namelijk 50 € , daar waar ik toen ik mij hier registreerde maar 10 € kreeg , wat doen jullie voor de "oude/trouwe" klanten ??

William bedankt! morgen zal u daar in de loop van de dag nog een mailtje ontvangen. dat zal een bijkomende bonus van 40 euro zijn.

Xxxx wat bedoel u met "bijkomende bonus" ?? moet ik daar dan eerst weer voor storten of word die bonus van 40 € gewoon bijgeschreven ??

William nee hoor, dat zal morgen allemaal in de mail staan. u ontvangt sowieso de bonus zonder een storting te moeten uitvoeren.

Xxxx en wanneer komt die bonus dan op de account ?? nog voor dit weekend ( zou dan anders leuk zijn om te kunnen inzetten op finale CL ) ?

William dat zal voor morgen zijn.

Xxxx ok , dan hou ik mijn mailbox in de gaten , als dat effectief waarheid is dat jullie een bonus van 40 € geven zonder te storten dan is dat een mooie geste van jullie


Conclusie : morgen in de loop van de dag zouden alle "oudere" accounts bij Napoleongames dus een mail moeten ontvangen waarin staat dat ze bonus van 40 € krijgen , ZONDER EXTRA TE STORTEN , en deze zou voor het wknd op de account moeten staan.
Ben eens benieuwd
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 22-05-2014 15:23 Bookmakers
in 22-05-2014 15:23 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe zit het met die bonus van €250, er staat niet bij hoeveel je moet rondspelen en voor welke odds..

En ik heb sinds 1 maand een account, nog geen centen gezien op mijn acc. Heb ik er als Nederlander ook recht op?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Bedankt! Ik wacht ook op het mailtje dan
0 Vind ik leuk's
Blijkbaar is Napoleongames bezig met de "gift"bonus van 40 € bij te schrijven bij de bestaande accounts .
Hier juist ff ingelogd en idd extra 40 € bijgeschreven op mijn account.
Deze bonus kan ( volgens de site ) niet opgenomen worden , enkel de winsten gemaakt met deze bonus kunnen uitbetaald worden , dus alles boven de 40 € kan je laten overschrijven of uitbetalen .
Veel succes
0 Vind ik leuk's
Mijn 40€ ook bijgeschreven.
0 Vind ik leuk's
Zou iemand een kopie van de rondspeelvoorwaarde van de 50 euro welkomstbonus voor nieuwe leden hier kunnen plaatsen?
Ik krijg het op de site niet gevonden..
0 Vind ik leuk's
Bij mij nog steeds niets...
0 Vind ik leuk's
taquini:
Zou iemand een kopie van de rondspeelvoorwaarde van de 50 euro welkomstbonus voor nieuwe leden hier kunnen plaatsen?
Ik krijg het op de site niet gevonden..


Binnen dit en 5 minuten live chat met customer support.
Mijn vraag:

Beste,

Ik had een vraag aangaande de inschrijvingsbonus.
Bij de voorwaarden staat dat alle winsten op deze bonus kunnen uitbetaald worden.
Echter staat bij onze account dat je als koper soldaat 40x je bonus moet rondspelen alvorens deze kan uitbetaald worden.
Nu is mijn vraag welke van de 2 klopt betreffende de inschrijvingsbonus.
Daar ik denk dat het 40x rondspelen geldt voor de stortingsbonus.
Alsook dezelfde vraag of oude leden dezelfde voorwaarden hebben of automatisch 40x moeten rondspelen ?

Mijn mening is dat het 40x rondspelen geldt voor de stortingbonus, alsje de voorwaarden leest krijg je alle winst op die 50/40 euro, net zoals het was bij hun 10 euro.

Maar ik bevestig weldra !
0 Vind ik leuk's
robs234:
Ik heb een account aangemaakt en de vijftig euro staat erop (y)

Goeie site overigens


Dus je hoefde niet te storten om deze 50 euro te ontvangen?
0 Vind ik leuk's
Voor alle duidelijkheid , hier vind je alles terug ivm bonus en loyalty
http://nl-be.napoleongames.be/content/bonus-and-loyalty-rules

Heb zelf de helpdesk gecontacteerd ( via foon , want ze hebben dit ook ) Telefoon op het nummer (+32) 078/07.10.13 (tussen 08u00 en 24u00)

En daar werd mij volgende bevestigd :
Nieuwe leden krijgen een "giftbonus" van 50 € ( of registratiebonus ) zonder te storten
Oudere accounts krijgen ook een giftbonus van 40 € ( omdat wij reeds 10 € kregen toen we indertijd registreerden )
Beide giftbonussen ( 40 en 50 € ) MOETEN 40 maal rondgespeeld worden vooraleer je deze 40 of 50 € kan laten uitbetalen
Maar alle winsten die je maakt met deze giftbonussen ( dus alles boven de 40 of 50 € ) kan je direkt laten uitbetalen , er blijft dus altijd 40 of 50 € staan op je rekening zolang je NIET deze 40 maal hebt rondgespeeld
Dus bijv : ik heb giftbonus ontvangen van 40 € , ik zet 10 € in op match met odd 2,00 , ik win die match dan heb ik totaal 50 € en daarvan kan ik direkt 10 € laten uitbetalen en mijn giftbonus van 40 € blijft staan en ik heb daarvan dus 10 € al rondgespeeld ( zet je bijv de volledige bonus in met odd 2,0 en je wint , dan kan je direkt 40 € laten uitbetalen en heb je al 1 maal de 40 € rondgespeeld )
Dus allemaal niet zo moeilijk hee ;-)
0 Vind ik leuk's
Mireille

Hallo Robin. Waarmee kan ik je helpen?

Robin

Beste,

Ik had een vraag aangaande de inschrijvingsbonus.
Bij de voorwaarden staat dat alle winsten op deze bonus kunnen uitbetaald worden.
Echter staat bij onze account dat je als koper soldaat 40x je bonus moet rondspelen alvorens deze kan uitbetaald worden.
Nu is mijn vraag welke van de 2 klopt betreffende de inschrijvingsbonus.
Daar ik denk dat het 40x rondspelen geldt voor de stortingsbonus.
Alsook dezelfde vraag of oude leden dezelfde voorwaarden hebben of automatisch 40x moeten rondspelen ?
Had men tekst al ff getypt tijdens het wachten, neem gerust uw tijd hoor sorry ! :d

M

De beide bonussen moeten 40x rondgespeeld worden. De stortingsbonussen verdwijnen echter bij een geldopname

Robin

Ah dus het is niet meer zoals in het verleden met de 10 euro dat alle winsten hierop uitgekeerd konden worden ? Ik zou dit wel melden aan jullie webdesigner - bij de voorwaarden staat dit er nog wel zoals vroeger
"De Registratiebonus is niet inwisselbaar voor geld, alleen de winsten behaald met deze bonus kan je innen" dit bedoel ik ^^

M

ja dat klopt ook, ik zal het proberen uitleggen aan de hand van een voorbeeldje. Als u bvb 40€ bonus heeft en u speelt 1€ van de bonus. Met deze 1€ behaald u 80€ winst, dan kan u 40€ winst afhalen

Robin

Dan is deze toch geen 40x rondgespeeld ? (Het spijt me voor het misverstand hoor)
Of zijn de winsten op de 40 euro voor de klant minus de 40 bonus en alsje de 40 euro bonus ook wil incasseren moetje die 40x rondspelen ?
bijv: Ik zet vanavond in op Atletico met odd 4 voor de volle 40 euro = win hierdoor 160 euro (kan ik dan 120 afhalen en de resterende 40 euro nog 39x rondspelen ?)

M

ja dat klopt

Robin

Ok perfect ! dan hebt u mij zeer goed geïnformeerd !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.