Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Op zoek naar bookmaker voor over 0.5 weddenschappen?

Goedendag,
Ik wil graag een bookmaker hebben waarbij je echt op alle wedstrijden kan wedden dat er over 0.5 goals vallen, is deze er uberhaupt wel? Ik zit momenteel bij Unibet en daar kun je bij lang niet alle bookies terecht voor de over 0.5 goals weddenschap. Iemand enig idee bij welke bookie dit wel kan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 3-06-2013 20:53 Bookmakers
in 3-06-2013 20:53 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bij betfair ? kan je vaak veel, maar is niet echt de pick waarnaar ik op zoek ben dus kan niet oordelen....
denk gewoon dat er ook vaak matchen tussen zitten waar het voor de bookmaker geen nut heeft de over 0.5 aan te bieden wegens te hoge waarschijnlijkheid. dan kun je richting betfair gaan om daar dan naar de score market van de wedstrijd de 0-0 te backen bij under 0.5.. en de 0-0 te layen als je over 0.5 gaat ... meestal zit bij betfair op alle matchen wel de score market ... of toch diegene die ik wil op betten ;o)
0 Vind ik leuk's
William Hill biedt veel van die goal wddenschappen aan, waaronder Over 0.5
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.