Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen met het activeren van de unibet bonus

Ik ben er klaar mee. Ik stort vanavond 50 euro op mijn account bij unibet. Ik zou een bonus van 50 euro krijgen. Ik had hier nog 20 dagen voor. Ik krijg niks, ook na de live chat weet niemand iets meer van een bonus. Ik begrijp hier niks van maar ik haal mijn storting terug. (n) (n) (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar luckybeau
Country flagluckybeau in 2-08-2013 20:49 Bookmakers
in 2-08-2013 20:49 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
In ieder geval geen verlies (y)
0 Vind ik leuk's
was het je eerste storting bij unibet? Waarschijnlijk moet je de bonus eerst activeren in het "avaible bonus offers" scherm. Na het activeren moet je meestal vanuit die pagina ook op desposit klikken en daarna zou het erop moeten staan (je storting + 50 bonus)
0 Vind ik leuk's
Ik heb mijn 5 euro bonus van de EredivisieGuru ook nog altijd niet ontvangen ... Kan iemand mij daarmee helpen?
0 Vind ik leuk's
luckybeau:
Ik ben er klaar mee. Ik stort vanavond 50 euro op mijn account bij unibet. Ik zou een bonus van 50 euro krijgen. Ik had hier nog 20 dagen voor. Ik krijg niks, ook na de live chat weet niemand iets meer van een bonus. Ik begrijp hier niks van maar ik haal mijn storting terug. (n) (n) (n) (n) (n)

Je legt hier een probleem neer en wil waarschijnlijk van de rest van de leden weten of zij dit probleem herkennen. Toch? Je hebt zoals ik begrijp nog geen reactie gekregen van de Helpdesk. Dat is jammer. Misschien dat het met de vakantieperiode te maken heeft. Stel een mail op (met een printscreen) en leg je probleem uit. Heb jij de bonusvoorwaarden goed gelezen? Gewoon even rustig afwachten.
dagobert:
Ik heb mijn 5 euro bonus van de EredivisieGuru ook nog altijd niet ontvangen ... Kan iemand mij daarmee helpen?

Ik verwijs je even door naar het volgende topic:
https://www.voetbalwedden.net/topic/online-voetbalspel-eredivisieguru-seizoen-2013-2014-2075/
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
luckybeau:
Ik ben er klaar mee. Ik stort vanavond 50 euro op mijn account bij unibet. Ik zou een bonus van 50 euro krijgen. Ik had hier nog 20 dagen voor. Ik krijg niks, ook na de live chat weet niemand iets meer van een bonus. Ik begrijp hier niks van maar ik haal mijn storting terug. (n) (n) (n) (n) (n)
vincentvvv:
was het je eerste storting bij unibet? Waarschijnlijk moet je de bonus eerst activeren in het "avaible bonus offers" scherm. Na het activeren moet je meestal vanuit die pagina ook op desposit klikken en daarna zou het erop moeten staan (je storting + 50 bonus)

Heb je dit geprobeerd? Misschien ook even goed om op alle feedback te reageren :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Heb zelf al meerdere keren een bonus gehad, nooit problemen mee gehad.
Wel eerst activeren natuurlijk.
0 Vind ik leuk's
-
Bedankt voor jullie reacties maar het is allemaal niet van toepassing. Ik speel al langere tijd bij Unibet.
Er stond heel duidelijk dat ik nog 20 dagen had voor de bonus. De unibet helpdesk zegt heel simpel
dat ze niks kunnen vinden en daarmee eigenlijk dat ik niet de waarheid spreek. Mijn vertrouwen is derhalve
weg en ik heb mijn storting teruggehaald. Ik vind het wel slecht van Unibet. Ze doen niks met mijn
klacht en laten mij met een slecht gevoel achter...
0 Vind ik leuk's
is dit bedrag dag rechts onder de balk staat (58.00EUR) het bedrag dat ik moet ontvangen als aanleld bonus want ik heb niets ontvangen ?
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.