Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen met inloggen op website Bwin

De laatste drie dagen dat ik als Belgische klant wil inloggen op de Bwin site, krijg ik gewoon een zwart scherm te zien. Voor een fractie van een sec zie ik mijn naam en account staan en die valt dadelijk weg.Ik stel mij bv al de vraag of de site misschien tijdelijk Belgische klanten weigert ivm. de Belgische kansspellen wet.
Hebben andere Belgen of leden hier de laatste dagen ook last van of ben ik de enige???
Ik tast volledig in het duister wat de reden zou zijn voor dit zwart scherm. Ik kan zo zelfs de klantendienst niet bereiken om mijn probleem uit te klaren.
Het rare is dat ik wel alles kan zien zolang ik niet inlog!!! Heel raar allemaal.
:( :( :( :( :(
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar leonardo1965
Country flagleonardo1965 in 31-03-2012 14:12 Bookmakers
in 31-03-2012 14:12 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geen probleem hier , kan normaal inloggen en bets plaatsen
Misschien eens de "cookies" van je internetbrowser vernieuwen en je tijdelijke internetbestanden ff wissen ( hoe je dit moet doen ???? ff google op deze woorden en afhankelijk van je browser Internet Explorer of Firefox of andere , krijg je de werkwijze )
Veel succes en prettig wknd (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Het lukt niet, maar denk dat ik hier een klein ventje met zijn oren moet trekken denk.Heb net een e-mail aangekregen dat mijn account tijdelijk is geblokkeerd omdat er teveel foutieve pogingen geweest zijn om in te loggen???
Hoop dat met het terugzenden van al mijn gegevens het probleem opgelost geraakt.
Thanks Draco voor de uitleg en het meehelpen oplossen van het probleem. :d :d :o :o
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Het lukt niet, maar denk dat ik hier een klein ventje met zijn oren moet trekken denk.Heb net een e-mail aangekregen dat mijn account tijdelijk is geblokkeerd omdat er teveel foutieve pogingen geweest zijn om in te loggen???
Hoop dat met het terugzenden van al mijn gegevens het probleem opgelost geraakt.
Thanks Draco voor de uitleg en het meehelpen oplossen van het probleem. :d :d :o :o

Ik zou dan gewoon die mail beantwoorden en zeggen wat er idd gebeurd is ; waarschijnlijk zullen ze je dan direkt opnieuw toegang geven of kunnen zeggen wanneer je opnieuw kan inloggen
En , heeft dat klein ventje ook een mooie weddenschap kunnen plaatsen ???? Met papa's centjes :d
0 Vind ik leuk's
ha ha ha dat weet ik nu niet he Draco?? Wie weet hebben ze hem daarom geblokkeerd, teveel gewonnen!! lol lol (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Nou de klantenservice bij Bwin laat toch ook te wensen over. Heb reeds 3 keer een e-mail gestuurd met mijn gegevens en wachtwoord om mijn account terug vrij te krijgen.
TOT nu toe zelfs nog GEEN respons gehad en blijf ik zitten met mijn probleem!!
Valt mij toch wel DIK tegen van zo een grote bookmaker. :( :( :( :(
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Nou de klantenservice bij Bwin laat toch ook te wensen over. Heb reeds 3 keer een e-mail gestuurd met mijn gegevens en wachtwoord om mijn account terug vrij te krijgen.
TOT nu toe zelfs nog GEEN respons gehad en blijf ik zitten met mijn probleem!!
Valt mij toch wel DIK tegen van zo een grote bookmaker. :( :( :( :(

Dit had ik laatst ook. Duurde 1,5 week voordat ik weer toegang had. In die tussentijd even weer Unibet gevuld, en gezien de wat hogere noteringen zit ik nog steeds prima daar.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.