Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ramp: uitbetaling ComeOn + geblokkeerd

Goedemorgen iedereen,
Vandaag is echt een ramp.
Gisteren had ik een saldo van 9500 euro, daarvan wou ik 6000 euro gaan uitbetalen waardoor mijn saldo 3500 euro is en 6000 euro in de wacht om uitbetaald te worden naar mijn moneybookers. Vanmorgen kreeg ik een mail met dat de opvraging is mislukt door te weinig informatie wat wij van je hebben, wat erg raar is omdat ik vorige week nog kleine uitbetalingen heb gedaan zonder problemen en ze al mijn gegevens ook geverifieerd hebben. Dus ik wou inloggen op mijn comeon account, was ik geblokkeerd.
Nou uiteindelijk was de livechat open en ging ik in de chat, hier kwam ik in de chat met ene Marcel. Ik hem het verhaal uitgelegd, heeft die mij account gedeblokkeerd en gezegd dat ik nu weer een uitbetaling kan doen. Tot mijn verbazing staat er nog maar 8300 euro op mijn bankroll (1600 euro minder) zonder dat ik heb ingezet. Ik dacht oke laat die maar zitten, dus ik ga nogmaals 6000 euro laten uitbetalen.

Kreeg ik een paar uur later weer een mail met de opvraging is mislukt door te weinig informatie en het geld is teruggestort. Log ik in op mijn account, is ineens mijn saldo maar 7900, dus weer 400 euro minder.
Ik vind het echt vreemd, denk dat ik het geld niet ga krijgen..... wat denken jullie? Is vreemd dit toch.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 26-11-2012 13:51 Bookmakers
in 26-11-2012 13:51 Bookmakers
58 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het is inderdaad een vreemd verhaal maar goed dat je dit even hier bespreekt. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren want dit is niet echt reclame voor ComeOn. Hou ons aub op de hoogte!
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Het is inderdaad een vreemd verhaal maar goed dat je dit even hier bespreekt. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren want dit is niet echt reclame voor ComeOn. Hou ons aub op de hoogte!
Mario

Ja nog vreemder was, toen ik niet kon inloggen door blokkade zeiden ze dit in de chat:
Dat het door een storing komt van vrijdag waar klanten nu pas last van kunnen hebben.
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk/onmogelijk?
0 Vind ik leuk's
Succes ermee. Ik ga ervan uit dat ze hun fout wel gaan corrigeren. Ze moeten wel.
Wel bizarre wat er is gebeurt maar aan de positieve kant lijkt de service er alles aan te doen om je te helpen met je probleem.
0 Vind ik leuk's
Ik hoop dat ze het geld gaan uitbetalen! Anders gaan ze klanten mislopen!!
0 Vind ik leuk's
Tim,
Ten eerste echt klote wat er is gebeurd.
Marcel van comeon heeft mij ook wel eens geholpen en ik vind dat t altijd correct gebeurd (+ in t nederlands) dus gewoon even geduld hebben, dan zal t wel goed komen.
Laatste puntje is dat je wel iets meer op je privacy moet gaan letten. Je speelt met je 'eigen naam' wat je natuurlijk zelf moet weten. Misschien beter om straks een nickname te nemen :)
Ook zet je hier je chat sessie nummer neer en dit is wel gevaarlijk. Er hoeft maar iemand de chat daar in te duiken en zeggen dat hij timbarrett is en kan dan evt. Rek.nr laten aanpassen. Beter haal je dit soort gegevens weg ;)
Daarnaast ook niet echt slim ivm de belastingdienst, want die staan dalijk als eerste aan de deur om 29% belasting te innen over de 6000€ :) Daarom beter bedragen afdekken of niet plaatsen.
Succes iig (y)
0 Vind ik leuk's
Dit is inderdaad enorm $#&* voor je.
Het beste wat je kunt doen is denk ik, zoals Typhoon ook al zei, gewoon even rustig af te wachten wat er gaat gebeuren. Je hebt het over flinke bedragen, dus ik kan me voorstellen dat Come On je gegevens nog eens extra wil checken. Als alles blijkt te kloppen zullen ze ook wel netjes uitbetalen. Dat komt vast wel goed.
Wel vind ik het heel vreemd dat je stelt dat je saldo steeds lager werd. Kun je in je account ergens terugzien of er geld is afgehaald? Misschien is het ook een goed idee om even een screenshotje te maken van je account en je huidige saldo. Dan heb je in ieder geval wat 'bewijsmateriaal' in het geval dat er later nog meer geld is verdwenen.
Succes ermee! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
onzemichael:
Tim,
Ten eerste echt klote wat er is gebeurd.
Marcel van comeon heeft mij ook wel eens geholpen en ik vind dat t altijd correct gebeurd (+ in t nederlands) dus gewoon even geduld hebben, dan zal t wel goed komen.
Laatste puntje is dat je wel iets meer op je privacy moet gaan letten. Je speelt met je 'eigen naam' wat je natuurlijk zelf moet weten. Misschien beter om straks een nickname te nemen :)
Ook zet je hier je chat sessie nummer neer en dit is wel gevaarlijk. Er hoeft maar iemand de chat daar in te duiken en zeggen dat hij timbarrett is en kan dan evt. Rek.nr laten aanpassen. Beter haal je dit soort gegevens weg ;)
Daarnaast ook niet echt slim ivm de belastingdienst, want die staan dalijk als eerste aan de deur om 29% belasting te innen over de 6000€ :) Daarom beter bedragen afdekken of niet plaatsen.
Succes iig (y)
Zou als ik Tim het geld niet zomaar opmaken, hij heeft alles openlijk op het internet gezet en voor zulke bedragen gaat de belastingdienst er zeker wel werk van maken! Ook als je het geld in een volgende maand weer zou verliezen moet je nog steeds belasting betalen dus zou als ik jou was daar is goed naar kijken voor dat je je geld opmaakt. En geloof niet in die sprookjes, ja heb het via moneybookers gedaan dus ik ben veilig, als het zo makkelijk was om zwart geld te hebben dan had iedere crimineel daar zijn geld opstaan.
Overigens, staat gewoon keihard op de site van comeon dat je geen belasting hoeft te betalen over je winsten, wat een prutsers zeg.
Je geld zal je vast wel krijgen, dat kan bijna niet anders.
0 Vind ik leuk's
Het excuus dat ze een storing hadden klopte trouwens wel degelijk. Afgelopen vrijdag was de site lang buiten werking, weer actief, en weer buiten werking. Was zelfs zaterdag nog steeds het geval. Wel een leuke mail gekregen met een bonus ter compensatie (goed werk van ComeOn vind ik persoonlijk).
Maar houd ons op de hoogte! Tot nu toe heb ik eigenlijk nog niets vreemds meegemaakt of gehoord van ComeOn.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Tim,
Ten eerste echt klote wat er is gebeurd.
Marcel van comeon heeft mij ook wel eens geholpen en ik vind dat t altijd correct gebeurd (+ in t nederlands) dus gewoon even geduld hebben, dan zal t wel goed komen.
Laatste puntje is dat je wel iets meer op je privacy moet gaan letten. Je speelt met je 'eigen naam' wat je natuurlijk zelf moet weten. Misschien beter om straks een nickname te nemen :)
Ook zet je hier je chat sessie nummer neer en dit is wel gevaarlijk. Er hoeft maar iemand de chat daar in te duiken en zeggen dat hij timbarrett is en kan dan evt. Rek.nr laten aanpassen. Beter haal je dit soort gegevens weg ;)
Daarnaast ook niet echt slim ivm de belastingdienst, want die staan dalijk als eerste aan de deur om 29% belasting te innen over de 6000€ :) Daarom beter bedragen afdekken of niet plaatsen.
Succes iig (y)
onzemichael:
Tim,
Ten eerste echt klote wat er is gebeurd.
Marcel van comeon heeft mij ook wel eens geholpen en ik vind dat t altijd correct gebeurd (+ in t nederlands) dus gewoon even geduld hebben, dan zal t wel goed komen.
Laatste puntje is dat je wel iets meer op je privacy moet gaan letten. Je speelt met je 'eigen naam' wat je natuurlijk zelf moet weten. Misschien beter om straks een nickname te nemen :)
Ook zet je hier je chat sessie nummer neer en dit is wel gevaarlijk. Er hoeft maar iemand de chat daar in te duiken en zeggen dat hij timbarrett is en kan dan evt. Rek.nr laten aanpassen. Beter haal je dit soort gegevens weg ;)
Daarnaast ook niet echt slim ivm de belastingdienst, want die staan dalijk als eerste aan de deur om 29% belasting te innen over de 6000€ :) Daarom beter bedragen afdekken of niet plaatsen.
Succes iig (y)

Thanks voor de informatie, chatsessie nummer is weggehaald.
0 Vind ik leuk's
mojos:
onzemichael:
Tim,
Ten eerste echt klote wat er is gebeurd.
Marcel van comeon heeft mij ook wel eens geholpen en ik vind dat t altijd correct gebeurd (+ in t nederlands) dus gewoon even geduld hebben, dan zal t wel goed komen.
Laatste puntje is dat je wel iets meer op je privacy moet gaan letten. Je speelt met je 'eigen naam' wat je natuurlijk zelf moet weten. Misschien beter om straks een nickname te nemen :)
Ook zet je hier je chat sessie nummer neer en dit is wel gevaarlijk. Er hoeft maar iemand de chat daar in te duiken en zeggen dat hij timbarrett is en kan dan evt. Rek.nr laten aanpassen. Beter haal je dit soort gegevens weg ;)
Daarnaast ook niet echt slim ivm de belastingdienst, want die staan dalijk als eerste aan de deur om 29% belasting te innen over de 6000€ :) Daarom beter bedragen afdekken of niet plaatsen.
Succes iig (y)
Zou als ik Tim het geld niet zomaar opmaken, hij heeft alles openlijk op het internet gezet en voor zulke bedragen gaat de belastingdienst er zeker wel werk van maken! Ook als je het geld in een volgende maand weer zou verliezen moet je nog steeds belasting betalen dus zou als ik jou was daar is goed naar kijken voor dat je je geld opmaakt. En geloof niet in die sprookjes, ja heb het via moneybookers gedaan dus ik ben veilig, als het zo makkelijk was om zwart geld te hebben dan had iedere crimineel daar zijn geld opstaan.
Overigens, staat gewoon keihard op de site van comeon dat je geen belasting hoeft te betalen over je winsten, wat een prutsers zeg.
Je geld zal je vast wel krijgen, dat kan bijna niet anders.

Is geen belasting..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.