Ervaringen met RealDealbet
Heeft er iemand ervaringen met de bonus van realdealbet.
Je hebt een bonus van 100 euro. Maar hoe speel je deze bonus vrij. Aangezien ik 100 euro hebt gestort maar nog geen bonus hebt gekregen.
Groetjes,
Mark
You’ll get your bonus upon wagering your qualifying deposit. So a deposit of €100 will require a stake of €100 to be wagered before the bonus is all yours.
can you give me a example...
You’ll get your bonus upon wagering your qualifying deposit. So a deposit of €100 will require a stake of €100 to be wagered before the bonus is all yours.
Je moet dus eerst het volledige bedrag inzetten, daarna krijg je jouw bonus.
Om de bonus vrij te spelen moet het gestorte geld + ontvangen bonusgeld achtmaal worden rondgespeeld tegen quoteringen van minstens 1.60.
Ja mijn vraag is moet dat in 1 keer gebeuren dus direct 100 euro tegen een bepaalde quotering. of mag je ook 4 x 25 euro inzetten om daarna die 100 euro bonus te krijgen.
alvast bedankt,
Mark
Je moet dus eerst het volledige bedrag inzetten, daarna krijg je jouw bonus.
Om de bonus vrij te spelen moet het gestorte geld + ontvangen bonusgeld achtmaal worden rondgespeeld tegen quoteringen van minstens 1.60.
Ja mijn vraag is moet dat in 1 keer gebeuren dus direct 100 euro tegen een bepaalde quotering. of mag je ook 4 x 25 euro inzetten om daarna die 100 euro bonus te krijgen.
alvast bedankt,en thanks voor de snelle reacties. nog 1 snelle reactie en je hebt me gelukkig gemaakt.
Mark
alvast bedankt,en thanks voor de snelle reacties. nog 1 snelle reactie en je hebt me gelukkig gemaakt.
Mark
Het gehele bedrag, maar volgens mij kan dat ook in een tiental porties - mocht je dat willen. Al weet ik dat niet 100% zeker..
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen