Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Sinterklaasbonus Napleongames: 100 euro extra

Hallo,
Kent iemand de sinterklaasbonus van napoleongames, want ik heb me laten zeggen dat ze daar een actie hebben en die gaat zo: maak nu 400 euro over en ontvang 100 euro extra, deze 400 kun je weer direct terugstorten en die 100 hoef je maar een keer rond te spelen en het makkt niks uit me welke odd.
Dit hebben ze waarschijnlijk ook met halloween gedaan?
Iemand hier ervaring mee?
Groet,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar oowrob
Country flagoowrob in 5-12-2013 13:04 Bookmakers
in 5-12-2013 13:04 Bookmakers
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
EDIT: Nevermind (B)
0 Vind ik leuk's
geldige bonus hoor
hebben altijd dergelijke acties geld staat direct weer op je rekening
0 Vind ik leuk's
Jammer, alleen voor Belgen :(
0 Vind ik leuk's
Haha als iedereen dit doet is deze toko vrij snel failliet denk ik, wat een vreemde bookmaker zeg.. :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
ja idd apart geregeld
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Haha als iedereen dit doet is deze toko vrij snel failliet denk ik, wat een vreemde bookmaker zeg.. :p

Belgische bookmaker die er niet heel veel van snapt... :-(
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Weet iemand of er ook zo een bonus zal zijn bij Kerstmis??
0 Vind ik leuk's
Das is toch waar iedereen op hoopt, ik zou er alvast weer gebruik van maken! 400storten, 100euro bonus en 400terug afhalen! Gotta love napoleon games, voor de nederlanders, het is echt wel de moeite waard om jullie te laten naturaliseren naar belg! Niet alleen omwille van die napoleon games bonussen maar ook omdat België lekker voor Nederland eindigt op het WK! ;) (y)
0 Vind ik leuk's
Zonet aan klantendienst gevraagd maar die mogen dit niet zeggen of er nog een actie komt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.