Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Snel uitbetalingsproces bij bookmakers, iemand tips?

Beste wedders,


zit al een tijdje bij Bwin maar er begint mij steeds meer tegen te staan. Vroeger had je nog een mooi VIP systeem waardoor ik vaak mooie bonussen kreeg maar dat is al een tijdje weg (krijg nu wel een luxe kerstpakket elk jaar). Het tweede is het lange uitbetaal proces , soms staat mijn uitbetaling wel 3 dagen op pending en in de tussentijd kun je de withdrawal nog steeds cancelen wat voor mij soms uitlokkend is.


Wie heeft tips voor grote betrouwbare bookies die snel uitbetalen? Ik hoef echt niet mijn geld binnen een dag op mijn rekening te hebben maar het zou fijn zijn als de uitbetaling binnen een dag 'approved' is en waar het niet zo makkelijk is om je uitbetaling te cancelen.


Bij voorbaat dank.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nova23
Country flagnova23 in 23-11-2020 19:17 Bookmakers
in 23-11-2020 19:17 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Unibet ....bv skrill 2uurtjes

0 Vind ik leuk's

Leovegas. Snelle uitbetaling. bonussen en bet boosts. Aanrader.

WilliamHill zeer goed aanbod. Vanwege brexit verhuist naar Malta.

0 Vind ik leuk's


Bwin staat me sowieso tegen, maar voor snelle uitbetalingen zou ik William Hill, Betstars of Bettson aanbevelen.

Kan me voorstellen dat het niet voor iedereen hetzelfde is, en ik geloof dat ik WH aan Skrill heb gekoppeld. De andere twee direct bank.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Bedankt iedereen voor de reacties!


Ik ben overgestapt naar Leovegas en het bevalt me nu al beter dan Bwin.



0 Vind ik leuk's

Hey Nova,


Ik ben de laatste dagen, na jaren, juist steeds meer terug aan het gaan naar bwin(premium). Juist vanwege uitbetalen want dat gaat met dat Trustly toch vet snel juist? Soms binnen een dag of dezelfde dag al dacht ik... Ik zie ook fast bank transfer staan. Ben overigens ook wel benieuwd naar je ervaringen met Leovegas :).

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.