Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TitanBet vragen en informatie

"Een geweldige uitbreiding van het Titan gebeuren!" Aldus een europartners.

Het resultaat:
http://www.titanbet.com/

Wat is jullie mening over de "fantastische uitbreiding" van Titan Bet?

Rinus

Lees de review van Titan Bet via: http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/titan-bet/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rrinus
Country flagrrinus in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]nog ff 10 euro bijgezet op groningen
stonden 1,71 maar heb ze op 1,8 ook gehad
dus in totaal 20 euro ingezet op groningen, als ze winnen heb ik een 15euro winst, dit is men verlies van gisteren goedgemaakt van aagent en real combo (real won, gent net niet).

Ben de wedstrijd nu aan het kijken en ik moet zeggen dat Groningen wel verdient voor staat al speelt Feyenoord ook zeker niet slecht. Laten we hopen voor je dat FC Groningen gaat winnen !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote] Ben de wedstrijd nu aan het kijken en ik moet zeggen dat Groningen wel verdient voor staat al speelt Feyenoord ook zeker niet slecht. Laten we hopen voor je dat FC Groningen gaat winnen !

Idd, ben de match hier ook aan het kijken, ziet er goed uit voor Groningen, Feyenoord zeker niet slecht maar je ziet toch dat ze daar wat missen, Groningen zal wel rustig winnen.
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Enrique ik dacht exact het zelfde, heb het nu ook maar vannacht ingezet op nba! Als ik win haal ik alles er weer af beetje misleidende reclame. Het staat ook niet vermeld op deze site! Is het trouwens goed gegaan met je weddenschap?
0 Vind ik leuk's
[quote]Enrique ik dacht exact het zelfde, heb het nu ook maar vannacht ingezet op nba! Als ik win haal ik alles er weer af beetje misleidende reclame. Het staat ook niet vermeld op deze site! Is het trouwens goed gegaan met je weddenschap?

In dat geval is de bonus inderdaad misleidend. Eerder kreeg je de 50 euro direct op je account en kon je deze alleen laten uitbetalen indien je deze 'rond' hebt gespeeld. Het rondspelen kan vrij eenvoudig via onderstaand artikel:

- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dank voor de informatie! Ik laat het bij een keer titanbet! Ik neem jullie niks kwalijk hoor, ik had gewoon beter moeten lezen, alleen bij titanbet staat gewoon dat je storting verdubbeld word tot 200 euro. Hopelijk komen ze boven de 208 punten, in ieder geval de laatste paar wedstrijden haalden ze dat met gemak!
0 Vind ik leuk's
Is het niet zo dat ik 100 euro kan storten 100 bonus ontvangen. Vervolgens 100 euro eraf halen en spelen met de bonus van 100 euro?
0 Vind ik leuk's
gs320:
Is het niet zo dat ik 100 euro kan storten 100 bonus ontvangen. Vervolgens 100 euro eraf halen en spelen met de bonus van 100 euro?

Helaas is dat niet zo GS320 bij de meeste online bookies moet het bonus bedrag rondgespeeld worden. Als dat namelijk zou kunnen zouden alle goksites die bonussen aanbieden snel failliet gaan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
gs320:
Is het niet zo dat ik 100 euro kan storten 100 bonus ontvangen. Vervolgens 100 euro eraf halen en spelen met de bonus van 100 euro?

Bonus is veranderd naar een freebet van €25.-!!!
Dacht zeg het even.
Gr. Raymann...
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...
Ok. Op welke manier?
Dezelfde manier als BetClic:
25 euro inzetten.
Winst
Uitbetaling Winst + Inzet, meteen uit te betalen.
Verlies
Terugbetaling inzet, meteen uit te betalen.
Of een andere constructie?
0 Vind ik leuk's
gs320:
Ok. Op welke manier? Dezelfde manier als BetClic: 25 euro inzetten. Winst Uitbetaling Winst + Inzet, meteen uit te betalen. Verlies Terugbetaling inzet, meteen uit te betalen. Of een andere constructie?

http://www.titanbet.com/free-bets-welcome-offer.html
Ja het is dezelfde constructie.
Kun je wel natuurlijk gewoon meepakken!
Gr. Raymann...
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.