Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Titanbet Bonus

Beste mede-voetbalwedders,
Nu de zomerstop zo'n beetje overal afgelopen is, ben ik weer op zoek naar een leuke bonus om weer te beginnen met het wedden op sport. Nou ben ik misschien een interessante bonus tegengekomen. Het spel intikkertje (intikkertje.nl) gaat komend weekend officieel van start en om mee te doen om de prijzen moet je lid worden van Titanbet. Daarbij wordt er een bonus aangeboden van maximaal €100.
Nu is mijn vraag of er iemand ervaring heeft met de bonusvoorwaarden van Titanbet? Met mijn vorige bookmakers waren de voorwaarden heel anders. Op de voetbalwedden site staat dat Titanbet als bonusvoorwaarden heeft dat het totaalbedrag van je eerste 5 weddenschappen de hoogte van je freebet bepaalt. Ik heb nog geen ervaring met zo'n bonus en vraag mij dus af of iemand weet of het vrijspelen van deze bonus een beetje te doen is?
Ten slotte, als iemand al meedoet met het spel intikkertje en de bonus al geactiveerd heeft, zou ik graag willen horen of die voorwaarden hetzelfde zijn als hierboven beschreven.
Al is er iets niet duidelijk aan mijn verhaal hoor ik het wel.
Groetjes,
Tom
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tom4ajax
Country flagtom4ajax in 20-08-2013 11:14 Bookmakers
in 20-08-2013 11:14 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.