Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Top Bonus van William Hill

Wow echt beter bij William Hill verdubbeling van de eerste storting tot 100 euro.
Ik had niet verwacht dat grote gokbedrijven nog zo gul zijn in de crisistijd.
Ik ga gewoon 100 bets van 1 euro bij Williamhill inzetten en misschien daarna de andere 100 euro uitcashen, afhankelijk van hoe William Hill Sports mij bevalt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 2-07-2009 01:23 Bookmakers
in 2-07-2009 01:23 Bookmakers
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Waarschijnlijk zitten er wel voorwaarden aan de bonus van 100 euro (de grootste bonus onder de betting aanbieders). Ik heb de voorwaarden niet gelezen maar je moet vaak de bonus 5 tot 10 keer hebben ingezet voordat je deze daadwerkelijk kan cashen.

Ik heb de proef op de som genomen en 100 euro gestort, er kwam gelijk 100 euro bij. Let op: je moet de link op deze website aanklikken.

Gr.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zo...klinkt goed 100 euro bonus. Kan ik wel 100 euro storten, dan 100 euro bonus krijgen, mijn eigen 100 euro uitbetalen en dan met de bonus spelen?
0 Vind ik leuk's
Volgens mij kan dat niet heb het zelf niet geprobeerd maar anders zou idereen wel misbruik maken van de bonus van William Hill. Ik denk dat er van William Hill eerst een x aantal bets geplaatst moeten worden voordat de bonus uitgecashed mogen worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Weet je ook hoeveel bets precies of moet ik dat even bij william hill navragen?
0 Vind ik leuk's
Ha lek ik heb de William Hill bonus ook ontvangen. Ik moet trouwens zeggen dat ze puike betting software hebben. Heel overzichtelijk en strak. Dat is bijvoorbeeld bij Ladbrokes wel anders daar is de sofware heel gebruiksonvriendelijk in mijn ogen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Jah Willam Hill is super netzoals de meeste Britse bookmakers. Alleen ben ik zelf niet zo weg van de software van Ladbrokes al heeft Ladbrokes wel vaak goeie quotes.
United Kingdom is de bakermat van sports betting het is daar ook volledig legaal en ingeburgerd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb me gister aangemeld bij William Hill met de promotiecode F25. Na het aanmelden kreeg ik een melding dat de code onjuist was. Ik heb contact opgenomen via de live chat en die beste man vertelde me dat ik de bonus nog zou kunnen ontvangen als ik mijn eerste weddenschap had gespeeld van minimaal 5 euro.

Nu vraag ik me af of ik 25 euro in moet zetten om in aanmerking te komen voor die 100% bonus of is het 25 overmaken, 5 inzetten en 25 extra ontvangen?

Alvast bedankt voor de reacties
0 Vind ik leuk's
[quote] Nu vraag ik me af of ik 25 euro in moet zetten om in aanmerking te komen voor die 100% bonus of is het 25 overmaken, 5 inzetten en 25 extra ontvangen?

Alvast bedankt voor de reacties

Ik lees in de bonus voorwaarden van William Hill dat als je je eerste bet daar plaatst dat je dan een freebet krijgt die dezelfde waarde heeft als je eerste bet. Zo kan je dus een freebet van hun krijgen van 5 tot en met 25 euro. Het meest voordelig is natuurlijk om je eerste bet 25 euro in te zetten waarna je direct een freebet van 25 euro ontvangt.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Ik heb me gister aangemeld bij William Hill met de promotiecode F25. Na het aanmelden kreeg ik een melding dat de code onjuist was. Ik heb contact opgenomen via de live chat en die beste man vertelde me dat ik de bonus nog zou kunnen ontvangen als ik mijn eerste weddenschap had gespeeld van minimaal 5 euro.

Nu vraag ik me af of ik 25 euro in moet zetten om in aanmerking te komen voor die 100% bonus of is het 25 overmaken, 5 inzetten en 25 extra ontvangen?
Alvast bedankt voor de reacties

Ik denk eerlijk gezegd het laatste alhoewel de beste man bij William Hill hier waarschijnlijk een beter antwoord op heeft. Kan je laten weten wat het antwoord van hem hierop is? Ben wel benieuwd namelijk!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
zal er vanavond even achteraan gaan als ik nog tijd heb, anders word het later deze week een keer. De uitkomst zal ik hier wel posten! bedankt voor de reacties iig
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.