Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling Bwin: hoe werkt het precies?

Gewaardeerde forumleden,

Ik heb een vraag. Ik heb gisteren een bedrag laten uitbetalen bij BWIN en vandaag doe ik het weer. Echter, gisteren kreeg ik meteen na mijn uitbetaling een goedkeuring, vandaag zit ik er nog steeds op te wachten. Weet iemand hoe dit precies bij BWIN zit? En wanneer je het beste kunt laten uitbetalen?

Ik kan hier op de website niets over vinden en ook BWIN zijn help-pagina's geven hier geen antwoord op.

Ik hoor het graag!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar frankvd
Country flagfrankvd in 28-06-2014 20:26 Bookmakers
in 28-06-2014 20:26 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb je je Kopie-ID kaart al opgestuurd naar bwin? Zoja, dan lijkt het mij dat ze weekend hebben of het druk hebben. Als je eerste is goedgekeurd dan moet het bij de tweede keer geen problemen geven. Of je mag niet binnen 24 uur 2x laten uitbetalen. Dus ik zou vandaag het nog een keer proberen.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Over 't algemeen zijn de bookmakers er niet blij mee als je vaak laat uitbetalen, zou er wel een beetje op letten.
0 Vind ik leuk's
-
thisizgame:
Over 't algemeen zijn de bookmakers er niet blij mee als je vaak laat uitbetalen, zou er wel een beetje op letten.


Ten tweede is het ook niet slim omdat je per transactie volgens mij tegenwoordig ook nog een extra 'fee' bij Bwin betaald.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb vorige week mijn BR laten uitbetalen bij bwin, ik moest kopie-ID opsturen en kreeg dag later al te horen dat ze waren goedgekeurd. Maar ik kan niet steeds niet withdrawen, toen weer een mail gestuurd hoe dat nou zat. Bleek iemand van Bwin niet op de knop heeft gedrukt om uit te laten betalen. Vandaag het geld gekregen dus dik tevreden met Bwin! (y) Vergeleken met Nederbet en Napoleon Games. Al 3 weken aan het wachten daar...
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Duidelijk, bedankt voor de reacties. Ik vind het een beetje een vreemde situatie bij BWIN. De ene keer krijg je meteen een bericht achter je Witthdrawel Pending en de andere keer moet je weet wachten en is het nog maar de vraag wanneer ze uitbetalen. Het blijft heel vaag en ook de helpdesk (die ik overigens slecht te bereiken vindt) geen geen goed idee.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.