Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet bonus vrijspelen door wedden op voetbal

ik ben nieuw bij unibet en heb 10 euro gestort en nu heb ik 19,40 euro met de bonus maar hoe kan ik die bonus vrij spelen want ik snap die voorwaarden niet zo goed
het is vooral om op voetbal te gokken dat ik het heb aangemaakt moet ik eerst op een paar matchen gokken ofzo ,, kan iemand mij helpen aub ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dennisvc
Country flagdennisvc in 24-12-2012 11:46 Bookmakers
in 24-12-2012 11:46 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De voorwaarden van Unibet zijn:
- Het is een 100% bonus met een maximum van 50 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw extra bonus 20 euro bedragen.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 6x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 6x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.40 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Kortom, je moet eerst aan bovenstaande voorwaarden voldoen om je bonusbedrag te kunnen uitbetalen. Snappie?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.