Unibet: de kerstkalender van 2012 (advent calendar)
Unibet is alweer enkele dagen bezig met een nieuwe advent calender en vandaag 8 december heb je tot 23:59u recht 25% stortingsbonus :D

Zeker de moeite waard dus :D

Zeker de moeite waard dus :D
in 8-12-2012 18:38 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wat ik niet begrijp is dat de bonus 10x rond gespeeld moet worden, waarom kan ik naast de bonus dan niet het overige bedrag terug storten?
royyy:
Wat ik niet begrijp is dat de bonus 10x rond gespeeld moet worden, waarom kan ik naast de bonus dan niet het overige bedrag terug storten?
Omdat je de bonus hebt gekregen vanwege je storting.
Je denkt toch niet dat die bookies zo gek zijn om je zomar 50€ te geven? Ze hopen dat je dit bedrag en zelfs meer alweer verliest bij unibet ;)
Gewoon 500€ inzetten en je bent klaar :p
Geld wat je eventueel wint kan je wel direct opnemen? Of kan dat ook pas als er in totaal 500 is rond gespeeld ?
Gracias Michael voor het onder de aandacht brengen! Ik was nog net op tijd! 50 euro, dat zijn toch weer een paar pilskes! :p
"Todo bien , todo bien."
Actie van vandaag: 10 free spins bij het 'videoslot Elements'
Ik speel de 10 spins en heb 3.62 € gewonnen. Dit kan ik zien op de startpagina want dit bedrag komt naast gratis spin bonus. Hoe kan ik met deze bonus verder spelen zonder met mijn saldo (voor sportweddenschappen) verder te spelen?
Ik speel de 10 spins en heb 3.62 € gewonnen. Dit kan ik zien op de startpagina want dit bedrag komt naast gratis spin bonus. Hoe kan ik met deze bonus verder spelen zonder met mijn saldo (voor sportweddenschappen) verder te spelen?
denpils:
onmogelijk om em rond te spelen dus :P
Het was best een leuk spel, maar ik had geen flauw idee wanneer en hoe ik elke keer won. Won met de grats spins nog 10 gratis spins en eindigen op 9.68. Uiteraard verloor ik het weer, maar toch 10 minuten speelplezier. Op naar de volgende actie :)
onzemichael:
http://i46.tinypic.com/x1cz75.jpg">
denpils:
Hmm, dit bericht heb ik niet gehad.. Het lijkt me idd vrij onmogelijk..
wat bedoelen ze hiermee?
€100 for your Mobile bet!
Ever placed a bet on Unibet Mobile? If not then today is the perfect time to have a go, as in addition to your winnings you could be one of the 20 lucky players to cash in €100 each.
Here´s how it works
Taking part is easy! Use your phone (or other mobile device) to place a bet of at least 3 euros and you’ll be automatically in a draw to win one of twenty 100 euro cash prizes. It’s really that simple!
In order to participate you’ll have to opt in to the promotion. You can opt-in by entering your Unibet username below and clicking “Save”. Please make sure that you enter your Unibet username exactly as it appears on your account (capital letters vs. small letters etc).
Increase your chances of winning
For every additional 3 euros that you stake you will be receiving an additional ticket for the draw. That means that the more you bet through your mobile, the more chances you have to win the one of the daily bonus prizes!
You can access the mobile channel by visiting m.unibet.com through your mobile phones browser.
Good Luck!
€100 for your Mobile bet!
Ever placed a bet on Unibet Mobile? If not then today is the perfect time to have a go, as in addition to your winnings you could be one of the 20 lucky players to cash in €100 each.
Here´s how it works
Taking part is easy! Use your phone (or other mobile device) to place a bet of at least 3 euros and you’ll be automatically in a draw to win one of twenty 100 euro cash prizes. It’s really that simple!
In order to participate you’ll have to opt in to the promotion. You can opt-in by entering your Unibet username below and clicking “Save”. Please make sure that you enter your Unibet username exactly as it appears on your account (capital letters vs. small letters etc).
Increase your chances of winning
For every additional 3 euros that you stake you will be receiving an additional ticket for the draw. That means that the more you bet through your mobile, the more chances you have to win the one of the daily bonus prizes!
You can access the mobile channel by visiting m.unibet.com through your mobile phones browser.
Good Luck!
12koeto48:
wat bedoelen ze hiermee?
wat bedoelen ze hiermee?
Simpel gezegd moet je op je mobiel of andere mobiele applicatie €3 inzetten om kans te maken op 1 vd 20 prijzen van €100.
Toto Sigarenboer