Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet: de kerstkalender van 2012 (advent calendar)

Unibet is alweer enkele dagen bezig met een nieuwe advent calender en vandaag 8 december heb je tot 23:59u recht 25% stortingsbonus :D

Zeker de moeite waard dus :D
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagonzemichael
in 8-12-2012 18:38 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kan je geen engels koeto?
0 Vind ik leuk's
De bonus van 50 euro nog steeds niet vrijgespeeld, na een aantal dagen al meer dan 500 euro ingezet op weddenschappen, waarom kan ik pas alles boven de 250 euro uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
Heb je toevallig lage odds gespeeld? Ik heb unibet 2x gevraagd of er min odds waren voor de bonus en heb 2x een verschillend antwoord gekregen:
[quote]Er is geen tijdsbestek in wanneer deze bonus doorgespeeld dient te worden. Wel is er, volgens de Algemene Voorwaarden, een minimum aan quotering.
Alleen weddenschappen met een minimale quotering van 1.40 tellen mee voor de doorspeelvereisten van deze adventbonus.
[quote]De bonus dient 10x te worden rondgespeeld en er zijn geen voorwaarden op de noteringen. Ik hoop dat het zo duidelijk is en wens u nog een fijne dag toe.
0 Vind ik leuk's
Als je van expertfc een bonus voor unibet krijgt moet je die 10x rondspelen @1.40 dus dat zal bij deze bonus ook wel zo zijn
0 Vind ik leuk's
500 euro rondgespeeld (met min. odds van 1,80 of zo) en heb gewoon uit kunnen cashen.
Ze verwijzen naar de algemene voorwaarden en daar zal wel ergens 1,40 staan. Lijkt me sterk dat je in kunt zetten op 1X @ 1,01. Dan is het wel snel verdiend :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.