Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet: verkeerde rekening gebruikt, wat nu?

Hey mede-leden,


Vorige maand de 23e heeft Unibet mij geblokkeerd omdat ik per ongeluk met een ander bankrekeningnr betaald, dat ook onder mijn toezicht valt. Echter is diegene ook volwassen dus dat maakt niet uit. Alle ID’s opgestuurd, bewijs van adres etc. Ze hebben alle gegevens gecontroleerd en die waren prima, echter betalen ze me nu niet uit, maar willen ze weer foto’s van m’n ID omdat de foto’s “onduidelijk” waren. Beetje apart aangezien ze alle gegevens hebben kunnen lezen en bevestigd hebben dat die in orde waren. Ze willen nu controleren of de ID’s legitiem zijn, terwijl de hologram duidelijk zichtbaar is en ze al foto’s hebben. Ik heb het idee dat Unibet erg aan het uitstellen is wat ik zeer betreur aangezien ik altijd met plezier bij hun gespeeld heb, nu doen ze echter moeilijk over een groot bedrag (€315)...



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vedette88
Country flagvedette88 in 19-12-2017 11:29 Bookmakers
in 19-12-2017 11:29 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Niemand die hier contact heeft met Unibet? Zou mooi zijn als dit opgelost wordt.

0 Vind ik leuk's

Vind het een beetje raar verhaal per ongeluk met een ander bankrekening betaald .. :P

je kan gewoon bellen naar unibet of naar livechat gaan wij kunnen niks doen voor jou:)

0 Vind ik leuk's
Op di. 19 dec. 2017, 18:25 schreef vedette88:

Niemand die hier contact heeft met Unibet? Zou mooi zijn als dit opgelost wordt.

Kut unibet heeft mij ook genaaid. Staat nog 1200 euro op bij hun. Om dezelfde reden is mijn account bevroren. Gewoon massal bij weg gaan is mijn advies

0 Vind ik leuk's

€315 is voor Unibet niks. Dus ik geloof niet echt dat ze vertragen omdat ze je niet willen uitbetalen. Je moet gewoon even betere foto's aanleveren van je legitimatie. Lijkt me niet zo lastig toch?

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

 per ongeluk met een ander bankrekeningnr betaald


Daar stopte ik met lezen, dit is toch onzin?

1 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Lol 315 groot bedrag, dat is niks, laat staan voor Unibet, en hoe betaal je nu "per ongeluk" met ander rekeningnummer, wees blij dat ze je niet meteen blokkeren en u nog de mogelijkheid bieden om je te legitimeren en je "groot bedrag" uit te laten betalen...

1 Vind ik leuk's

TS heeft zijn posts verwijderd. Topic kan op slot denk ik?

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Op wo. 20 dec. 2017, 11:09 schreef dionysiou:

TS heeft zijn posts verwijderd. Topic kan op slot denk ik?

Jep, gedaan! Kon inderdaad op slot.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Volgens mij staat hij nog open ;-)

Bericht gewijzigd door snurzel op wo 20 dec. 2017, 12:15
1 Vind ik leuk's
Forum ondertitel(24/250)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.