Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet: gespeeld op account van mijn vader

Goedenavond,de afgelopen dagen heb ik op mijn vader zijn unibet account gespeeld.
Heb zelf geen account,heb ik vorig jaar een keer laten blokkeren.
Nu wou ik een bedrag van 700 euro uit laten betalen, werd er gevraagd om een kopie id-kaart en rekeningafschrift. Dit netjes opgestuurd,en werd door unibet gevraagd waarom er een andere naam staat dan op de naam op unibet (mijn vader's naam).
Ik heb verteld dat ik op mijn vader zijn account heb gespeeld en dat ik zelf geen account heb. Nu hebben ze gelijk het accoount geblokkeerd en zou de zaak worden behandeld door een andere afdeling waar ik nu 2 dagen op wacht.
Heb net weer een mail gestuurd of er al duidelijkheid is. Ben ik dit geld nu kwijt? Iemand ervaringen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar roytje89
Country flagroytje89 in 26-09-2013 16:55 Bookmakers
in 26-09-2013 16:55 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oei.. dat kan wel eens een vervelend zaak gaan worden. Ik hoop voor je dat ze bij Unibet coulant zijn want je hebt je niet gehouden aan hun algemene voorwaarden. Hiermee ben je akkoord gegaan toen je een account hebt aangemaakt.
Wachten en netjes antwoord geven is het enige wat je kan doen maar ik vrees met grote vrezen...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik vrees er ook voor. Je had beter gewoon je vader zijn gegevens doorgestuurd zoals ze in het account staan...
0 Vind ik leuk's
Ik vrees ook dat dit nog wel eens lastig kan worden, en als het echt niet lukt:
Laat je vader een mail sturen> Mijn zoon speelde op mijn account, hij heeft proberen uit te betalen zonder mijn toestemming. de wedstrijden die hij gespeeld heeft en gewonnen zijn ter waarde van (ik noem maar wat: 98,70). Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn het overige bedrag (601,30) uit te betalen op mijn rekening. De 98,70 blijft bij jullie omdat mijn zoon zich niet aan de algemene voorwaarden heeft gehouden. Hij heeft dit gedaan zonder mijn toestemming. Dit zal niet meer gebeuren, heb het er met hem over gehad.
Ofzoiets, en check dan wel even in de Algemene voorwaarden iets staat over dat iemand anders op je account speelt.
Maar wacht eerst even af, daarna kan je dit altijd nog proberen (h) Geen idee hoe coulant ze daar zijn hoor! En of je ze met zo;n makkelijke smoes kan omlullen, stuur dan wel het ID enzp van je pa mee
0 Vind ik leuk's
ik heb een keer per ongeluk een tweede account aangemaakt, omdat me email niet meer werkte, vervolgens had ik nog steeds dezelfde computer. na alles uitzoeken en drie weken niet spelen etc etc. hele verhaal verder, hebben ze alles overgehemeld naar de eerste account en alles gereset voor me. Dus het zijn redelijk cpoulante mensen, maar het is lastig met de voorwaarden.
0 Vind ik leuk's
Dit is een lastige zaak, je moet eerlijk zijn en waarschijnlijk moet je vader ook zijn ID of rijbewijs sturen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Als je ''vals speelt'', doe het dan goed..

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 2 Aug 2021, 13:13
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.