Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet komende vier jaar hoofdsponsor van wielerbond KNWU

Gokbedrijf Unibet is in principe voor de komende vier jaar de hoofdsponsor van wielerbond KNWU. Maar die overeenkomst is grotendeels afhankelijk van de politieke besluitvorming rond het mogelijk maken van online gokken.

Unibet betaalt voor de periode maximaal 7 miljoen euro, zo is woensdagochtend bekendgemaakt. Voorwaarde is wel dat het van oorsprong Zweedse bedrijf een licentie in Nederland krijgt om sportweddenschappen te mogen aanbieden. Het Zweedse bedrijf heeft een aanvraag hiertoe ingediend bij de Nederlandse overheid.

Hele artikel: http://www.nrc.nl/nieuws/2016/01/27/nederlandse-wielerbond-onder-voorwaarden-in-zee-met-unibet
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar multimaker
Country flagmultimaker in 27-01-2016 21:52 Bookmakers
in 27-01-2016 21:52 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De Lotto (van Toto) voelt zich 'gepiepeld'.
“De Lotto is al 55 jaar de belangrijkste structurele financier van de Nederlandse sport. Om deze inkomsten ook voor de toekomst te kunnen blijven genereren zet De Lotto zich in voor een fusie met de Nederlandse Staatsloterij. De keuze van de KNWU verstoort het proces van modernisering van het kansspelbeleid en is schadelijk voor de structurele financieringsmogelijkheden voor de Nederlandse sport. De KNWU laat zich daarmee gebruiken in een politieke lobby en ondermijnt de solidariteit binnen de Nederlandse sport.”

http://www.wielerflits.nl/nieuws/136882/de-lotto-boos-op-knwu.html
0 Vind ik leuk's
politiek heeft het weg gelachen de voorstellen van unibet wat betreft verlaging belasting dus einde oefening
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.