Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet live wedden doet het niet

Bij mij doet de unibet live wed het niet helemaal. ik druk op live wedden, dan start ie op en laad ie gewoon makkelijk tot dat het balkje vol blijft staan. dan gaat ie niet verder en krijg ik een melding van: Een script in deze film zorgt ervoor dat adobe flash speler langzaam word uitgevoerd.
Ik mis blijkbaar iets
Hoe los ik dit op?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bsk050
Country flagbsk050 in 7-02-2011 20:06 Bookmakers
in 7-02-2011 20:06 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij mij doet de unibet live wed het niet helemaal. ik druk op live wedden, dan start ie op en laad ie gewoon makkelijk tot dat het balkje vol blijft staan. dan gaat ie niet verder en krijg ik een melding van: Een script in deze film zorgt ervoor dat adobe flash speler langzaam word uitgevoerd.
Ik mis blijkbaar iets
Hoe los ik dit op?
0 Vind ik leuk's
bsk050:
Bij mij doet de unibet live wed het niet helemaal. ik druk op live wedden, dan start ie op en laad ie gewoon makkelijk tot dat het balkje vol blijft staan. dan gaat ie niet verder en krijg ik een melding van: Een script in deze film zorgt ervoor dat adobe flash speler langzaam word uitgevoerd. Ik mis blijkbaar iets Hoe los ik dit op?

Met welke browser probeer je live te wedden? Heb je met de browser die je gebruikt geen problemen met andere websites. Indien je Internet Explorer gebruikt zou ik je één van onderstaande browsers aanraden. Desnoods moet je Adobe Flash player de-installeren en opnieuw installeren.
- Mozilla Firefox
- Google Chrome (zeer snel)
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dit topic is gesloten.
Heb je een vraag over Bookmaker Unibet, stel deze in dit topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-algemene-informatie-en-vragen-1686/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.