Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet Probleem: Geld gestort met de rekening van iemand anders

Beste Forum Users,

Ik heb momenteel een probleem op Unibet. Ik heb gestort met de rekening van mijn vriend omdat ik geen reader bij de hand had. Geld via mijn telefoon naar hem overgemaakt en de uitbetaling (van 600 euro, vandaar dat er ineens gelul is) naar de rekening die geregistreerd staat op de account.

Nu eist Unibet echter documenten en een verklaring. De documenten zijn geen probleem want mijn naam komt overeen met de rekening enzovoorts. Nu heb ik dus geen idee wat ik als verklaring moet afleggen? Ik zou graag de waarheid willen vertellen tegen ze maar ik heb het gevoel dat ze me dan juist belazeren en het geld houden.

Zijn er mensen die in deze situatie hebben gezeten en misschien een oplossing of tips voor me hebben?

Ik weet niet of dit mag, zo niet verwijder het dan AUB. Maar voor degene met de gouden tip geef ik 25 euro cadeau.

MVG

Flexyk
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar flexyk
Country flagflexyk in 22-05-2015 15:12 Bookmakers
in 22-05-2015 15:12 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.