Vanaf andere bankreking geld gestort Unibet
Ooit heeft een vriend van mij geld gestort op mijn unibet rekening.
Nu wil ik dat geld laten uitkeren alleen zal dit een probleem worden, omdat ik via een andere bankrekening geld gestort?
Mvg
Hallo,
Ooit heeft een vriend van mij geld gestort op mijn unibet rekening.
Nu wil ik dat geld laten uitkeren alleen zal dit een probleem worden, omdat ik via een andere bankrekening geld gestort?
Mvg
Hallo Henk,
Je kunt inderdaad aan je theewater aanvoelen dat Unibet hier moeilijk over kan gaan doen. bookmakers zijn als de dood voor witwaspraktijken, etc.
Zoals ik het zie heb je 2 opties. Optie 1 is de makkelijkste: je laat het geld terugstorten op de bankrekening van je vriend, die het bedrag vervolgens via een normale bankoverschrijving weer op jouw rekening stort. Optie 2 is contact opnemen met de klantenservice en hopen op wat begrip van hun kant.
Succes! :)
Ik heb al het geld vergokt en ga via mijn eigen bankrekening geld storten en zal dan over aantal weken dan wat op mijn eigen rekening storten. Is dit een groot risico? En hoe groot is de kans dat unibet hier moeilijk over gaat doen?
Mvg
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb al het geld vergokt en ga via mijn eigen bankrekening geld storten en zal dan over aantal weken dan wat op mijn eigen rekening storten. Is dit een groot risico? En hoe groot is de kans dat unibet hier moeilijk over gaat doen?
Mvg
Geen idee. Maar al is de kans 0,01%, dat risico wil je toch niet lopen? Als ik jou was zou ik eerst even contact opnemen met de klantenservice, om er zeker van te zijn dat je later geen trammelant krijgt.
Maar als ik het aan unibet vertel dan heb ik toch een veel grotere kans dat ik zometeen me account kwijt ben ipv dat ik het gewoon zo laat?
Mvg
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen