Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vanaf andere bankreking geld gestort Unibet

Hallo,

Ooit heeft een vriend van mij geld gestort op mijn unibet rekening.
Nu wil ik dat geld laten uitkeren alleen zal dit een probleem worden, omdat ik via een andere bankrekening geld gestort?

Mvg
0
0
0 likes
Gestart doorCountry flaghenk456
18-06-2014 22:25 in Bookmakers
8 reacties
henk456:
Hallo,

Ooit heeft een vriend van mij geld gestort op mijn unibet rekening.
Nu wil ik dat geld laten uitkeren alleen zal dit een probleem worden, omdat ik via een andere bankrekening geld gestort?

Mvg

Hallo Henk,

Je kunt inderdaad aan je theewater aanvoelen dat Unibet hier moeilijk over kan gaan doen. bookmakers zijn als de dood voor witwaspraktijken, etc.

Zoals ik het zie heb je 2 opties. Optie 1 is de makkelijkste: je laat het geld terugstorten op de bankrekening van je vriend, die het bedrag vervolgens via een normale bankoverschrijving weer op jouw rekening stort. Optie 2 is contact opnemen met de klantenservice en hopen op wat begrip van hun kant.

Succes! :)
0
0
0 likes
"Todo bien , todo bien."
Of uit laten betalen op je moneybook account of kan dat niet?
0
0
0 likes
nee dat kan niet. Het geld moet weer naar de rekening waar het vanaf komt
0
0
0 likes
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb al het geld vergokt en ga via mijn eigen bankrekening geld storten en zal dan over aantal weken dan wat op mijn eigen rekening storten. Is dit een groot risico? En hoe groot is de kans dat unibet hier moeilijk over gaat doen?

Mvg
0
0
0 likes
henk456:
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb al het geld vergokt en ga via mijn eigen bankrekening geld storten en zal dan over aantal weken dan wat op mijn eigen rekening storten. Is dit een groot risico? En hoe groot is de kans dat unibet hier moeilijk over gaat doen?

Mvg

Geen idee. Maar al is de kans 0,01%, dat risico wil je toch niet lopen? Als ik jou was zou ik eerst even contact opnemen met de klantenservice, om er zeker van te zijn dat je later geen trammelant krijgt.
0
0
0 likes
"Todo bien , todo bien."
Jaar terug ook wel eens wat gestort op mijn broers account, en hij vervolgens naar zijn bankrekeningnummer overgemaakt. Nooit wat van gehoord. Ging prima.
0
0
0 likes
Je kan ook altijd contact met ze opnemen en zeggen dat je een x met een verkeerd email adres heb gestort en dat je graag nu die van jezelf wil gebruiken.
0
0
0 likes
Weer bedankt voor jullie antwoorden.
Maar als ik het aan unibet vertel dan heb ik toch een veel grotere kans dat ik zometeen me account kwijt ben ipv dat ik het gewoon zo laat?

Mvg
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal