Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vanaf andere bankreking geld gestort Unibet

Hallo,

Ooit heeft een vriend van mij geld gestort op mijn unibet rekening.
Nu wil ik dat geld laten uitkeren alleen zal dit een probleem worden, omdat ik via een andere bankrekening geld gestort?

Mvg
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar henk456
Country flaghenk456 in 18-06-2014 20:25 Bookmakers
in 18-06-2014 20:25 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
henk456:
Hallo,

Ooit heeft een vriend van mij geld gestort op mijn unibet rekening.
Nu wil ik dat geld laten uitkeren alleen zal dit een probleem worden, omdat ik via een andere bankrekening geld gestort?

Mvg


Hallo Henk,

Je kunt inderdaad aan je theewater aanvoelen dat Unibet hier moeilijk over kan gaan doen. Bookmakers zijn als de dood voor witwaspraktijken, etc.

Zoals ik het zie heb je 2 opties. Optie 1 is de makkelijkste: je laat het geld terugstorten op de bankrekening van je vriend, die het bedrag vervolgens via een normale bankoverschrijving weer op jouw rekening stort. Optie 2 is contact opnemen met de klantenservice en hopen op wat begrip van hun kant.

Succes! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Of uit laten betalen op je moneybook account of kan dat niet?
0 Vind ik leuk's
nee dat kan niet. Het geld moet weer naar de rekening waar het vanaf komt
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb al het geld vergokt en ga via mijn eigen bankrekening geld storten en zal dan over aantal weken dan wat op mijn eigen rekening storten. Is dit een groot risico? En hoe groot is de kans dat unibet hier moeilijk over gaat doen?

Mvg
0 Vind ik leuk's
henk456:
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb al het geld vergokt en ga via mijn eigen bankrekening geld storten en zal dan over aantal weken dan wat op mijn eigen rekening storten. Is dit een groot risico? En hoe groot is de kans dat unibet hier moeilijk over gaat doen?

Mvg


Geen idee. Maar al is de kans 0,01%, dat risico wil je toch niet lopen? Als ik jou was zou ik eerst even contact opnemen met de klantenservice, om er zeker van te zijn dat je later geen trammelant krijgt.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Jaar terug ook wel eens wat gestort op mijn broers account, en hij vervolgens naar zijn bankrekeningnummer overgemaakt. Nooit wat van gehoord. Ging prima.
0 Vind ik leuk's
Je kan ook altijd contact met ze opnemen en zeggen dat je een x met een verkeerd email adres heb gestort en dat je graag nu die van jezelf wil gebruiken.
0 Vind ik leuk's
Weer bedankt voor jullie antwoorden.
Maar als ik het aan unibet vertel dan heb ik toch een veel grotere kans dat ik zometeen me account kwijt ben ipv dat ik het gewoon zo laat?

Mvg
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.