Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Veranderingen bij Toto op komst?

Vandaag vulde ik een gewone toto in .....en zag toen dat de inzetten zijn veranderd, waar je voorheen
bij je sigarenboer 50 euro max kon inzetten gaat het formulier nu tot 1000 euro :p

Weet iemand of de toto vanaf januari 2015 ook meer gaat doen qua online bookie?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jose127
Country flagjose127 in 9-10-2014 17:51 Bookmakers
in 9-10-2014 17:51 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jose127:
Vandaag vulde ik een gewone toto in .....en zag toen dat de inzetten zijn veranderd, waar je voorheen bij je sigarenboer 50 euro max kon inzetten gaat het formulier nu tot 1000 euro :p Weet iemand of de toto vanaf januari 2015 ook meer gaat doen qua online bookie?


Bij ons is hier niets van bekend, mogelijk zijn ze achter de schermen druk bezig. Ik ben alleen bang dat zij met de online ervaring die zij hebben weinig in de soep te brokkelen hebben.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
jose127:
Vandaag vulde ik een gewone toto in .....en zag toen dat de inzetten zijn veranderd, waar je voorheen bij je sigarenboer 50 euro max kon inzetten gaat het formulier nu tot 1000 euro :p Weet iemand of de toto vanaf januari 2015 ook meer gaat doen qua online bookie?


Bij ons is hier niets van bekend, mogelijk zijn ze achter de schermen druk bezig. Ik ben alleen bang dat zij met de online ervaring die zij hebben weinig in de soep te brokkelen hebben.


Ja ik zag dat ook!! Maar stel je zet 1000 euro in, en als je boven 450 euro belasting moet betalen is het toch best wel apart? En geld uitcashen ook lastig! Of moet je dan alsnog 20*50 gaan doen hahahaha
0 Vind ik leuk's
.
Ik kan me de 50 max niet eens herinneren haha.. 1 + 2 + 3 + 5 + 10 = 21?
0 Vind ik leuk's
de max inzet voorheen was 22 euro
0 Vind ik leuk's
haha ja sorry foutje... :p
0 Vind ik leuk's
De Toto veranderd ook eens alleen in mijn ogen gaat de toto wel erg traag met de tijd mee maar goed wie weet wat de toekomst brengt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
de toto beloofde ook veel : minimale jackpot zo 50.000 euro zijn en per week 10.00 omhoog en wat gebeurd er.....10.000 euro beginstart en dan 2.000 erbij en dan 3.000..aan alle kanten word je hier bestolen :-@
0 Vind ik leuk's
zou en 10.000 .foutje bedankt ;-)
0 Vind ik leuk's
robertpiso1967:
zou en 10.000 .foutje bedankt ;-)


Er was vast niet genoeg animo waardoor de Toto moest besluiten om de jackpot drastisch te verlagen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.