Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verdien €25 met jouw bookmaker ervaring!

Het grote aanbod aan online bookmakers is vaak overweldigend voor wedders. De keuze voor een nieuwe bookmaker wordt daarom vaak gemaakt op basis van ervaringen van andere leden. Deze ervaringen helpen onder andere te bepalen of een bookmaker te vertrouwen is, de winst op tijd uitbetaald wordt en hoe de klantenservice is etc.


Hiervoor hebben we jullie hulp nodig!


Met jullie expertise kunnen andere leden in de toekomst beter geholpen worden met welke bookmaker ze absoluut moeten proberen en welke ze beter links kunnen laten liggen.


Omdat we jullie hulp erg waarderen verloten we onder de ervaringen die vóór 5 mei 2018 geplaatst worden 20x een waardebon van Bol.com t.w.v. €25. Let op: om kans te maken op een van de waardebonnen moet de ervaring voldoen aan onderstaande voorwaarden.


De twintig winnaars zullen in de tweede week van mei 2018 in dit topic bekend worden gemaakt.


Hoe doe je mee?

 

  1. Klik op deze link
  2. Kies rechtsboven de bookmaker
  3. Schrijf een volledige ervaring die voldoet aan de voorwaarden
  4. Maak direct kans op een van de twintig Bol.com waardebonnen


Voorwaarden


  • Je ervaring moet begrijpelijk en met fatsoenlijk taalgebruik worden geschreven
  • Je ervaring met de bookmaker moet tenminste veertig woorden bevatten
  • De plus- en minpunten worden beschreven
  • Je mening moet worden onderbouwd met duidelijke argumenten


Spelregels


  • Het is toegestaan om over meerdere bookmakers een ervaring te schrijven. (Hoe meer ervaringen je plaatst, hoe groter de kans op een waardebon).
  • Maximaal 1 waardebon per persoon te winnen.
  • De ervaringen die geplaatst zijn tussen 5 april 2018 en 5 mei 2018, maken kans op een waardebon.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 5-04-2018 14:50 Bookmakers
in 5-04-2018 14:50 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De bovenstaande actie loopt nog altijd! Tot 5 mei kun je je review achterlaten om kans te maken op een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Jullie zijn goud waard voor de community!


We hebben vele waardevolle bookmaker ervaringen van jullie mogen ontvangen. Bedankt!

Onder alle ingezonden ervaringen (die voldoen aan de voorwaarden) zijn er twintig winnaars geloot.

Onderstaande leden hebben een cadeaubon van Bol.com t.w.v. €25 ontvangen voor hun bookmaker ervaring.


  1. Caantjes
  2. Otmpie
  3. Marcoooo
  4. FCutrecht030
  5. Hypnotist86
  6. Totoloss
  7. Bramadriaans
  8. 0kan91
  9. Ruun2710
  10. Drejke
  11. Yellowboy
  12. Mattiez88
  13. Jcarlosm7
  14. Kevin0202
  15. Heerenveenultra
  16. Sammiexx
  17. Karbonkel22
  18. Daan18
  19. Dannmark
  20. Red-devil-90


Met de winnaars is inmiddels via een PB contact opgenomen. Bedankt voor jullie hulp!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Sta er helaas niet tussen. Gefeliciteerd winnaars!

0 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.