Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verificatie Betfair

Beste allen,
sinds vorige week ben ik bezig met mijn verificatie van mijn account op Betfair.
Dit zodat ik geld kan overmaken naar mijn bank. Natuurlijk moet Betfair weten dat ik de correcte leeftijds- en adresgegevens meldt, zodat ze weten dat ik alles naar waarheid heb ingevuld.
Echter, ik heb nu al enkele malen mijn documenten gestuurd, maar ze willen het maar niet accepteren.
Op de volgende pagina staat (http://kyc.betfair.com/all_other_countries.html) dat er 2 manieren zijn om het te verifieren:
1) Address Validation Procedure: via een brief naar je adres toe incl. code, die je dan terugstuurt (maar ik hoorde dat dat niet kan in Nederland).
2) Hard Copy Document Procedure: hierbij moet je een kopie van een ID-kaart/passport + bankafschrift/huurrekening/energierekening + bankafschrift met Betfair gegevens sturen. Ik woon nu nog bij mijn ouders in dus ik kan geen energierekening of huurrekening sturen..echter wel de online overmaak van de eerste 16 euro aan Betfair.
Nu heb ik een kopie van mij ID en mijn passport, + een kopie van de transactie van 16 euro naar Betfair gestuurd, en krijg ik terug dat 'The copy of the document(s) provided was unclear and therefore we were unable to verify your details'...
Iemand ervaring met deze verificatie, en die mij verder kan helpen hierin?
Met vriendelijke groeten,
Floris
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tipsvoorwinst
Country flagtipsvoorwinst in 1-05-2013 09:40 Bookmakers
in 1-05-2013 09:40 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.