Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verkeerde UNIBET gebruiksnaam opgegeven op voetbalwedden.net

Bij de aanmaak van mijn account heb ik enkele maanden gelden een verkeerde unibet gebruiksnaam opgegeven voor het VW10 spel zie ik juist. Geluk bij een ongeluk heb ik ze nog nooit alle 10 juist gehad, maar in de toekomst moet het mij toch wel is lukken. ;-) Bij deze de vraag of ik mijn unibet gebruikersnaam nog kan aanpassen of niet?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bob1990
Country flagbob1990 in 31-03-2014 13:53 Bookmakers
in 31-03-2014 13:53 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het volgende staat in de voorwaarden : Tijdens uw aanmelding voor de VW10 kunt u slechts eenmalig uw gebruikersnaam bij Unibet opgeven. Deze is daarna niet meer te wijzigen. Wij hanteren dit beleid om eventuele fraude met meerdere spelersaccounts tegen te gaan en een eerlijk spel te kunnen garanderen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Mjah, dat had ik daar jammer genoeg ook al gelezen. :( Maar ja, kon maar proberen zeker. :) Dus der is geen enkele manier om nog mee te kunnen doen? De account dat ik nu heb op voetbalwedden deactiveren en een nieuwe aanmaken fzo? Of ben ik gewoon totaly fucked voor VW 10? :p (Zou ik wel begrijpen want is natuurlijk mijn eigen fout. :) )
0 Vind ik leuk's
Haha dat is ook niet handig :p
0 Vind ik leuk's
gewoon een nieuw account maken
0 Vind ik leuk's
bob1990:
Dus der is geen enkele manier om nog mee te kunnen doen? De account dat ik nu heb op voetbalwedden deactiveren en een nieuwe aanmaken fzo? Of ben ik gewoon totaly fucked voor VW 10? :p (Zou ik wel begrijpen want is natuurlijk mijn eigen fout. :) )

Zoals eerder aangegeven werd kan er maar 1x een Unibet gebruikersnaam doorgegeven worden. Het is helaas niet anders maar anders maar deze regeling gaat spelfraude tegen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
sonnyp:
gewoon een nieuw account maken

Mogelijk, en je nieuwe doorgeven. De juiste unibet gebruikersnaam heb je klaarblijkelijk nog niet doorgegeven. Zeg je oude dan netjes op. Op dit topic komt een slotje.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.