Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet bonus uitkering: hoe moet ik de voorwaarden interpreteren?

Ik ben nieuw op dit forum en heb ook nog nauwelijks ervaring met online wedden, dus alvast mijn excuses dat ik een vraag ga stellen die op de meer ervaren wedders hier waarschijnlijk heel dom overkomt. Bij Unibet (ik heb het over de Nederlandse versie) krijg je een 100% bonus op je eerste stortingsbedrag, en de waarde van die bonus moet 6x zijn rondgespeeld voordat je de bonus en je inzet mag opnemen. Wat volgens mij een vrij gebruikelijke actie is voor online goksites. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk hoe het precies werkt met de voorwaarden voor uitbetaling, en zoals het op hun site staat kun je het volgens mij op meerdere manier interpreteren. Ben dus bang dat ik ergens in stink.


Stel ik stort 20 euro. Daar komt dan direct 20 euro bonus bij en ik zet de volledige 40 euro direct in op een weddenschap met een 3.00 notering. Ik win en heb dan dus 120 euro. Hoe zit het dan vervolgens?


1) Mag ik dan direct 80 euro opnemen, als ik mijn inzet + bonus (20 euro + 20 euro) maar op mijn account laat staan? Waarna ik nog moet proberen 5x 20 euro in te zetten voordat ik ook die 40 euro mag opnemen (terwijl ik tussentijdse winst dus wel direct mag opnemen)?


Of: 2) Mag ik mijn winst niet direct opnemen, maar moet ik eerst nog 5x een weddenschap van 20 euro afsluiten (of mag dat trouwens ook bijvoorbeeld in 10 weddenschappen van 10 euro?) voordat ik uberhaubt iets mag opnemen? Wat dus inhoudt dat wanneer ik mijn 2de weddenschap verlies, ik de winst van mijn eerste weddenschap moet gaan gebruiken voor de overige 4 weddenschappen? Met dus een realistische kans dat ik ondanks mijn hele goede eerste winst helemaal niets overhoud tegen de tijd dat ik iets op zou mogen nemen?


Of : 3) Geldt winst die je maakt met een ingezet bonusbedrag ook als 'bonus'? Oftewel: zou ik voor mijn 2de weddenschap mijn oorspronkelijke inzet+bonus+winst (samen dus 120 euro) volledig moeten inzetten? En moet eventuele winst die ik daarna boek ook weer ingezet worden in de daaropvolgende weddenschappen totdat ik er 6 gehad heb?


OF: 4) zie ik het allemaal helemaal verkeerd als beginner zijnde en zit het toch weer anders?

Ik hoop dat jullie begrip hebben voor het 'noob'-gehalte van mijn vraag, en dat iemand me een duidelijke uitleg kan geven!

Alvast bedankt!


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bamihap
Country flagbamihap in 2-08-2012 11:59 Bookmakers
in 2-08-2012 11:59 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deur nummer 2 :) en 10 weddenschappen van 10 mag ook.. ook 20 van 5..
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de snelle reactie! Het is duidelijk nu!
0 Vind ik leuk's
bamihap:
Ik ben nieuw op dit forum en heb ook nog nauwelijks ervaring met online wedden, dus alvast mijn excuses dat ik een vraag ga stellen die op de meer ervaren wedders hier waarschijnlijk heel dom overkomt.
Alvast bedankt!

Welkom op voetbalwedden Bamihap en op het forum mag alles gevraagd worden ongeacht het niveau iedereen moet een keer beginnen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
bamihap:
Ik ben nieuw op dit forum en heb ook nog nauwelijks ervaring met online wedden, dus alvast mijn excuses dat ik een vraag ga stellen die op de meer ervaren wedders hier waarschijnlijk heel dom overkomt.
Alvast bedankt!

Welkom op voetbalwedden Bamhap en op het forum mag alles gevraagd worden ongeacht het niveau iedereen moet een keer beginnen :)

Mooie woorden, sluit me hier bij aan! We gooien nu een slotje op dit topic. Dit om het overzicht te bewaren! Bedankt voor de reacties.
Grz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.