Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag: informatie over de Bwin vriendenbonus

Hallo mensen,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de volgende vraag:
Een vriend van mij heeft laatst een account aangemaakt bij Bwin door middel van de vriendenbonus die hij van mij had gekregen.. Nu heeft hij 55eu gestort en verwachtte hij wel gewoon de normale bonus ook nog te krijgen, alleen er stond bij hem maar 70eu op zijn account. Dat is dus zijn inleg + de 15eu vriendenbonus.
Het lijkt mij wel normaal dat je de normale bonus ook nog krijgt, aangezien het anders weinig nut heeft om een vriend aan Bwin te helpen want hij krijgt dan heel die reguliere bonus niet.
Weet iemand hoe dit zit?? Of dat hij een bepaald bedrag is vrij moet spelen voordat hij alsnog de reguliere bonus ook ontvangt? Op de site van Bwin kan ik er niks over vinden..
Alvast bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jason
Country flagjason in 17-12-2012 14:37 Bookmakers
in 17-12-2012 14:37 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Laat hem even contact opnemen met de klantenservice van bwin, dat is de snelste en makkelijkste manier om erachter te komen.
Kan je de uitkomst wel even in dit topic plaatsen? Leren we weer van ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.