Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag over 400% bonus comeon

hallo,
ik heb een vraagje over de 400% bonus van comeon.
ik heb 10 euro gestort en heb nu 50 euro door die bonus. nu staat er bij dat ik het 8x moet rondspelen de bonus + mijn storting.
en de odd moet minimum van 2.0 zijn met een combi van 2 wedstrijden. stel ik heb een wedstrijd goed voorspeld met 50 euro . dat betekent dus dat als ik een odd had van 2 dat ik dan 100 heb. moet ik dan die 100 rondspelen of de 50 euro storting plus bonus?
en moet ik de 50 euro in 1x spelen of mogen het ook 5 bets van 10 euro zijn bijv.
graag uitleg.
gamerush
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gamerush
Country flaggamerush in 7-05-2014 18:17 Bookmakers
in 7-05-2014 18:17 Bookmakers
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je moet gewoon 400 euro inzetten en dan heb je het vrijgespeeld
0 Vind ik leuk's
Hoe krijg je die bonus?
Aantrekkelijke bonus namelijk!
0 Vind ik leuk's
koenbl7:
Hoe krijg je die bonus?
Aantrekkelijke bonus namelijk!

Hij staat bij comeon bij bonus en dan staat er 400 procent ik stortte 10 en kreeg 50 alleen ja mijn eerdere post..
0 Vind ik leuk's
gamerush:
koenbl7:
Hoe krijg je die bonus?
Aantrekkelijke bonus namelijk!

Hij staat bij comeon bij bonus en dan staat er 400 procent ik stortte 10 en kreeg 50 alleen ja mijn eerdere post..

is die bonus alleen geldig voor leden van VW? Of kun je ook zonder aanmeldingen via VW de bonus krijgen?
0 Vind ik leuk's
waar kan je die bonus krijgen? via de site krijg ik namleijk geen 400%
0 Vind ik leuk's
Ik zit nu op mijn telefoon zal vanavond ffe acreenshot maken. Alleen de vraag is kan ik er wel wat mee in deze situatie.
0 Vind ik leuk's
Deze bonus krijg je als je de 300 bonus laat verlopen, dan veranderd deze bonus in een 400% bonus top maximaal 50 euro
0 Vind ik leuk's
Blabla
Dag Jordi85, dus je registreert je zonder bonus. Als je na aanmelding inlogt, naar availble bonusses gaat, dan kun je een 400% bonus krijgen? Dus als je 50 stort, krijg je 200 op je account?
0 Vind ik leuk's
Als je je registreert heb je een 100% bonus tot 300 euro, bij mij verliep deze na ongeveer een maand en veranderde in een 400% bonus tot maximaal 50 euro. Dus dan kan je 10 euro storten en staat er 50 euro op je account (deze moet je wel behoorlijk rondspelen voordat je kan opnemen). Dus die 50 euro x 4 gaat niet op helaas!
0 Vind ik leuk's
Blabla
Hoi allen!

De 400% bonus wordt inderdaad af en toe toegepast bij bestaande spelers, maar is geen standaard aanbod die iedereen zomaar kan pakken. Het kan dus zijn dat je hem ooit voorbij ziet komen als campagne, kan ook zijn dat je hem nooit zult zien :d

Gr. Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.