Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag over Bwin weddenschap: Duitsland geld terug

beste leden,

ik heb een vraagje. ik krijg zojuist een email van bwin, waarin staat dat als ik 50 euro op duitsland zet en ze verliezen dat ik een freebet terug krijg t.w.v. 50 euro. nu is t zo dat ik net 10 minuten voor dat ik het emailtje krijg 50 op duitsland gezet heb. geldt die actie dan ook of grijp ik dan net mis? :S

gamerush
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gamerush
Country flaggamerush in 16-06-2014 09:41 Bookmakers
in 16-06-2014 09:41 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Verwacht niet dat die geldt, want volgens mij moet je die inzetten via een bepaalde manier op bwin.
0 Vind ik leuk's
Laatst ging dat met Brazilië wel via een knop bet now oid, maar vervolgens kwam ik op de gewone pagina terecht. Ik ben dus ook geneigd om te denken dat het voor iedereen geldt die op Duitsland singel bet. Maar zeker weten doe ik het ook niet.
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Laatst ging dat met Brazilië wel via een knop bet now oid, maar vervolgens kwam ik op de gewone pagina terecht. Ik ben dus ook geneigd om te denken dat het voor iedereen geldt die op Duitsland singel bet. Maar zeker weten doe ik het ook niet.


Ja dat zou je idd denken maar mijn bet is 10 minutenbeaatst voor dat ik t emailtje kreeg..
0 Vind ik leuk's
10 minuten geplaatst voordat
0 Vind ik leuk's
Ja maar die actie was al veel langer bekend, net als de rest van die acties

https://sports.bwin.com/en/sports/p/Promotions/5000/51/5159
0 Vind ik leuk's
-
Testje :-) Testje :-) Testje :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Deze kan gesloten worden want is binneeeennnn! :D
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.