Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vrienden bonus bij verschillende bookmakers

Valt me op dat er hier zo weinig gebruik wordt gemaakt van de vriendenbonussen bij Bookmakers.
Bij Betclic krijg je allebei 10 euro. En bj Unibet 25 euro. (diegene die nieuw is krijgt ook nog en 100% stortingsbonus tot 50 euro, dus als je 50 euro stort, krijg je 100 euro op je account!
Voorwaarden:
1. Je bent nog niet lid van een van deze bookmakers
2. Je wil lid worden en profiteert dus van stortingsbonussen en een vriendenbonus in samenwerking met mij!
3. Stuur me een pm, met je mailadres.
4 ik stuur je via Unibet een mail, je moet je registreren via die link, dan stort je minimaal 10 euro. En plaatst een weddenschap voor een odd van minimaal 1.40
Alvast Bedankt, plezier voor 2 (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fifaking14
Country flagfifaking14 in 7-09-2011 18:52 Bookmakers
in 7-09-2011 18:52 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vriendenbonussen kunnen inderdaad erg handig zijn. Heb er eerder ooit kennis mee gemaakt middels een poker room maar dat is lang, heel lang geleden. Ik wil iedereen op het hart drukken om geen emailadressen openlijk via dit topic, in verband met spam, te verspreiden.
Voor de rest: geniet er van :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Inderdaad, natuurlijk hier niet mailadressen achterlaten, zie stap 3 ;-)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
fifaking14:
Inderdaad, natuurlijk hier niet mailadressen achterlaten, zie stap 3 ;-)

Heel goed! (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
is er ook 1 bij bwin?
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
bwin heeft ook een erg mooie vriendenbonus!
0 Vind ik leuk's
Als mensen willen spelen op betfair dan heb ik nog wel een vrienedenbonus (zie onderschrift voor de code)
Wanneer men 34 euro stort (50 dollar) en deze eenmaal rond speelt met min. 1,20 quote dan krijg jij en ik allebei nogmaals 34 euro erbij.
Nu ben ik bereid als je deze code gebruikt en mij een pm stuurt, dan zal ik je 10 euro storten op je moneybookers account! Stuur me daarvoor wel ff een pm als je de bonus hebt ontvangen. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.