Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.


Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mathias99
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
www.bwin.com (y)
vind ik tenminste.....
0 Vind ik leuk's
Waag eens een Gok!
Pinnacle bet365 verder nog meer?
0 Vind ik leuk's
Interwetten, heel erg traag met het aanpassen van quotes + goede bonussen (ook voor geregistreerde spelers) SBOBet is ook heel erg betrouwbaar. Betfred, Unibet, Betsson, William Hill, VictorChandler, Betfair, Tipico en StanJames zijn ook allemaal klasse bookmakers.
Betclic, Titanbet en Nordicbet zijn ook oké.

10bet (voiden gewonnen weddenschappen) en Bet770 (slowpay) zou ik afraden.
0 Vind ik leuk's
ik speel zelf bij betathome ik had heel vroeger account bij bij bwin maar ben geblokt om onduidelke reden ik wil graag nieuw account daar maar mag niet iemand tip over dat ik dat wel kan doen? ik moet uitbetaling doen via western union bank iemand ervaring mee,?
0 Vind ik leuk's
Wed voor je plezier dat is belangrijker dan moeten winnen
wie de beste is weet ik niet, heb ze niet allemaal geprobeerd, maar ik gebruik zelf Unibet en bevalt me wel, ook betclic heb ik en is ook wle aardig
0 Vind ik leuk's
Ikzelf gebruik voornamelijk Betfair, en tussendoor ook soms bet365 (als ik een sporadische parlay of een competitie die betfair niet aanbiedt wil betten) en Pinnacle.
Paar jaar geleden zat ik bij bwin, maar was ik niet zo content van. Vond de odds in vergelijking met andere wat tegenslagen. En op punterslounge hoorde ik er ook niet echt positieve dingen van. De layout was daarentegen wel 1 vd betere die ik al gezien heb.
Maar betfair staat bij mij wel ver bovenaan. Is ook niet echt een bookmaker in de stricte zin van het woord, en ook al moet je bij een gewonnen bet een % commissie afdragen de odds zijn daar echt wel veel hoger. + ik hou wel van lay bets :)
0 Vind ik leuk's
Zelf ben ik ook beginner en vind ik het eigenlijk wel logisch dat je op voetbal weddenschappen moet kunnen wedden, lijkt toch goed te voorspellen af en toe. Laatst kwam ik na een voetbalwedstrijd een kaartje van Becoolbet tegen.
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar bwin en héél uitzonderljkj nog eens pinacle.
Juist €50 marketing bonus gekregen van bwin dus keuze is snel gemaakt. ;-)
* Typo, sorry
0 Vind ik leuk's
gemakakt?
good one :d
0 Vind ik leuk's
Bwin vind ik er redelijk uitzien maar erg snel dalende odds, zoek functie werkt traag en niet altijd. Weinig LIVE weddenschappen. Wel een erg ruim aanbod. William Hill vind ik tot nu de beste. Goede odds, prachtige layout en snelle service. Expekt heeft vaak leuke weddenschappen maar vaak liggen de odds daar rond 1.85. Betsson vind ik er mooi uitzien maar weinig weddenschappen, wel erg goed voor tennis.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.