Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.


Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mathias99
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maar:
aduard:
Pinnacle Sports heeft trouwens de beste odds. Zij betalen meer dan 97% van alle inzet uit. Zij zijn samen met Aziatische bookmakers eigenlijk het beste.
Maar je kan als Nederlander toch niet spelen bij Pinnacle?

Nee, Pinncale accepteert geen Nederlanders, Turken of Amerikanen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
maar:
Maar je kan als Nederlander toch niet spelen bij Pinnacle?

Ja, als je bij Pinnacle Sports wilt spelen heb je nodig:
1. Een Indiaan met photoshop skills
2. Een proxy server
3. Een gespoofd MAC-adres
:)
0 Vind ik leuk's
aduard:
maar:
Maar je kan als Nederlander toch niet spelen bij Pinnacle?

Ja, als je bij Pinnacle Sports wilt spelen heb je nodig:
1. Een Indiaan met photoshop skills
2. Een proxy server
3. Een gespoofd MAC-adres
:)

Ik wil ook graag op Pinnacle spelen wel een hele omweg om daar dan te kunnen wedden maar goed in ieder geval tof dat er nu informatie bekend is over hoe je bij Pinnacle kunt spelen . (y) En hoe zit het precies dan als je onder deze omstandigheden daar uit wilt laten betalen ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
Persoonlijk vind ik Unibet en Bwin goede sites .Bij mij gaat het ook om andere zaken dan goede odds. Hoe kan je de bets volgen, hoe wordt er uitbetaald en hoe is de klantservice. Dat zijn ook facetten die belangrijk zijn om te zeggen dat een website een goede bookmaker is.
Ik heb een beetje moeite met het feit om betfair hier te noemen. Zoals ik heb begrepen is het een site waar bookmakers bij elkaar komen. Vraag en aanbod komen daar samen en daar tussen bemiddelen zij. Het is een beetje hetzelfde als je zegt dat de markt een supermarkt is.
0 Vind ik leuk's
Betfair staat bekend om de betting exchange een andere vorm van wedden dan bij reguliere bookies. Betfair is op het gebied van betting exchanges zeker wel de grootste. Verder vind ik de punten die jij opnoemt Rolfinho zeker ook erg belangrijk maar ik wil zelf altijd zo voordelig mogelijk uit zijn en daarom heb ik me toch bij meerdere bookies ingeschreven.
0 Vind ik leuk's
Unibet
aduard:
maar:
Maar je kan als Nederlander toch niet spelen bij Pinnacle?

Ja, als je bij Pinnacle Sports wilt spelen heb je nodig:
1. Een Indiaan met photoshop skills
2. Een proxy server
3. Een gespoofd MAC-adres
:)

lol hoe werkt dit dan? En hoe doe je stortingen en uitbetalingen... buitenlandse bankrekening?
0 Vind ik leuk's
@Vivoex: Je kan stortingen doen met Moneybookers, die verstrijken geen informatie aan derden (bookmakers bijvoorbeeld), alleen maar je emailadres.
Ik keek net even bij Canbet en ik moet zeggen dat de quotes voor Asian Handicap weddenschappen zeer aantrekkelijk zijn, 1.97/1.97
Heb het even gecheckt en het klopt dat ze bij AH weddenschappen ongeveer 98% uitbetalen, zeer aantrekkelijk dus. De over/onder weddenschappen zijn ook mooi, met een gemiddelde uitbetaling van 96-96.5%
0 Vind ik leuk's
bij betclic vandaag een record bij mij voor snelste uitbetaling duurde maar 3 minuten en toen had ik het al op me neteller en dat is bij betclick altijd zo nooit langer dan 30 minuten (h)
0 Vind ik leuk's
Ik lees hier dat het o.a. bij pinnacle niet mogelijk is om als nederlander te spelen. Wanneer ik de review lees staat dit niet aangegeven volgens mij. Zijn er nog meerdere bookmakers (welke wel aangegeven zijn op deze site) waar nederlanders geweigerd worden?
Ik vraag dit aangezien ik graag bonussen vrij speel en dus op veel verschillende sites speel.
0 Vind ik leuk's
Ik kan ze zo even niet direct opnoemen maar er zijn meerdere bookmakers die nederlanders weigeren ja
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.