Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Website die grote bets weergeeft: welke?

Hey,

Ik ben op zoek naar een website die grote bets weergeeft, is er iemand die me hierbij kan helpen?

Ik wil dus weten wanneer er een groot bedrag op een bepaalde kant (team, speler, etc.) word geplaatst. Volgens mij zijn er websites die dit tracken, weet iemand dit?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thyvadon
Country flagthyvadon in 23-01-2015 13:35 Bookmakers
in 23-01-2015 13:35 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij betfair kan je zien hoeveel geld er op een bepaald deel gematched is,maar dat bedoel je wss niet.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ja weet dat ik dat bij exchange markets kan zien zoals Betfair en Matchbook. Maar ik wil graag zien als één persoon een grote bet plaats.
0 Vind ik leuk's
Naar mijn weten bestaat zo'n tool niet (voor consumenten).
0 Vind ik leuk's
sidarta had daar toch zo'n speciaal programma voor?
0 Vind ik leuk's
Betfair kan ik niet gebruiken, aangezien dit verboden is in België.
Matchbook is wel handig, maar zie je daar enkel de bedragen die via matchbook zelf gespeeld worden?
En is er een site waar je nog dergelijke info kan vinden?
0 Vind ik leuk's
evissa:
sidarta had daar toch zo'n speciaal programma voor?


Wat is Sidarta?
0 Vind ik leuk's
iemand die me kan vertellen wat die "back" en "lay" zijn?
0 Vind ik leuk's
dabbe:
Betfair kan ik niet gebruiken, aangezien dit verboden is in België.
Matchbook is wel handig, maar zie je daar enkel de bedragen die via matchbook zelf gespeeld worden?
En is er een site waar je nog dergelijke info kan vinden?


Ik zei wel Matchbook maar Betfair geeft wat dat betreft meer informatie weer. Aan de andere kant op Betfair word je ook niet veel wijzer omdat elke bet ook gelayed is. Dus is de hoeveelheid geld op elke kant hetzelfde, of zie ik dat verkeerd?
0 Vind ik leuk's
thyvadon:
Hey,

Ik ben op zoek naar een website die grote bets weergeeft, is er iemand die me hierbij kan helpen?

Ik wil dus weten wanneer er een groot bedrag op een bepaalde kant (team, speler, etc.) word geplaatst. Volgens mij zijn er websites die dit tracken, weet iemand dit?



Beste tyvadon, neem eens een kijkje op deze site. Denk dat dit is wat je zoekt. Niet gratis, wel zeer nuttig.

http://www.ibigbets.com/

0 Vind ik leuk's
dabbe:
iemand die me kan vertellen wat die "back" en "lay" zijn?


https://www.voetbalwedden.net/topic/vraag-over-betfair-back-en-lay-1190/
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.