Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrijden bij Bwin verdwenen

Ik weet niet of er hier meer last hebben bij bwin?
Als je op hun site gaat kan ik geen enkele wedstrijd zien staan waarop ik moet spelen,enkel sport,land en quoteringen,en welke wedstrijd erboven staat kun je pas zien als je de quote aanklikt of de meerdere opties die bij deze wedstrijd horen, doordat je hem dan afzonderlijk opent. :s
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagboempatat
8-07-2013 07:30 in Bookmakers
9 reacties
Ik hoorde van een van de andere leden ditzelfde probleem, je staat dus niet alleen.
Heb het even gecheckt, maar ik had geen last (Gamebookers is eventueel een alternatief).
Zelf heb ik een ander probleem bij BWIN (wederom) een bonus actie van 10 euro, 10 euro storten is 10 euro gratis erbij, dat laatste vergeet het maar.
Bwin laat dus weer eens zien dat ze een bookie zijn welke hun zaken niet op orde hebben.
0
0
0 likes
Ik heb ze een mailtje gestuurd ,ik wacht op antwoord ;-)
0
0
0 likes
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik hoop dat ze antwoorden, van mij staan namelijk ook nog een stuk of 4 mailtjes open en dat is al een paar maanden :s
0
0
0 likes
knight876:
Ik hoop dat ze antwoorden, van mij staan namelijk ook nog een stuk of 4 mailtjes open en dat is al een paar maanden :s

Het is bekend dat Bwin de zaakjes momenteel niet goed op orde heeft en met onderbezetting zit op de support afdeling. Bijzonder vervelend! We hebben dit al diverse keren aan Bwin doorgegeven, we hebben alleen niet in de hand dat ze er ook daadwerkelijk iets mee gaan doen.
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
knight876:

Het is bekend dat Bwin de zaakjes momenteel niet goed op orde heeft en met onderbezetting zit op de support afdeling. Bijzonder vervelend! We hebben dit al diverse keren aan Bwin doorgegeven, we hebben alleen niet in de hand dat ze er ook daadwerkelijk iets mee gaan doen.

En zit daar een nederlandssprekende support tussen?Of probeer ik het beter in het engels ?
0
0
0 likes
Als het goed is nederlands, ik had laatst nederlands contact
0
0
0 likes
ajaciednick-:
Als het goed is nederlands, ik had laatst nederlands contact

STOP DE PERSEN!!!!! ER HEEFT IEMAND CONTACT GEHAD MET BWIN!!!
wereldnieuws :p
0
0
0 likes
Retarded gambler
Ik had er idd ook last van,maar sinds gisterenavond is het opgelost.
Off topic. Ook contact gezocht met bwin via mail en de officiele facebookpagina,maar tevergeefs. (n)
0
0
0 likes
https://belgian1betting.blogabet.com
Bij mij is het ook terug normaal.Wel geen antwoord gekregen om mijn mail.
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal