Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrijden bij Bwin verdwenen

Ik weet niet of er hier meer last hebben bij bwin?
Als je op hun site gaat kan ik geen enkele wedstrijd zien staan waarop ik moet spelen,enkel sport,land en quoteringen,en welke wedstrijd erboven staat kun je pas zien als je de quote aanklikt of de meerdere opties die bij deze wedstrijd horen, doordat je hem dan afzonderlijk opent. :s
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 8-07-2013 05:30 Bookmakers
in 8-07-2013 05:30 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik hoorde van een van de andere leden ditzelfde probleem, je staat dus niet alleen.
Heb het even gecheckt, maar ik had geen last (Gamebookers is eventueel een alternatief).
Zelf heb ik een ander probleem bij BWIN (wederom) een bonus actie van 10 euro, 10 euro storten is 10 euro gratis erbij, dat laatste vergeet het maar.
Bwin laat dus weer eens zien dat ze een bookie zijn welke hun zaken niet op orde hebben.
0 Vind ik leuk's
Ik heb ze een mailtje gestuurd ,ik wacht op antwoord ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik hoop dat ze antwoorden, van mij staan namelijk ook nog een stuk of 4 mailtjes open en dat is al een paar maanden :s
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ik hoop dat ze antwoorden, van mij staan namelijk ook nog een stuk of 4 mailtjes open en dat is al een paar maanden :s

Het is bekend dat Bwin de zaakjes momenteel niet goed op orde heeft en met onderbezetting zit op de support afdeling. Bijzonder vervelend! We hebben dit al diverse keren aan Bwin doorgegeven, we hebben alleen niet in de hand dat ze er ook daadwerkelijk iets mee gaan doen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
knight876:
Ik hoop dat ze antwoorden, van mij staan namelijk ook nog een stuk of 4 mailtjes open en dat is al een paar maanden :s

Het is bekend dat Bwin de zaakjes momenteel niet goed op orde heeft en met onderbezetting zit op de support afdeling. Bijzonder vervelend! We hebben dit al diverse keren aan Bwin doorgegeven, we hebben alleen niet in de hand dat ze er ook daadwerkelijk iets mee gaan doen.

En zit daar een nederlandssprekende support tussen?Of probeer ik het beter in het engels ?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Als het goed is nederlands, ik had laatst nederlands contact
0 Vind ik leuk's
ajaciednick-:
Als het goed is nederlands, ik had laatst nederlands contact

STOP DE PERSEN!!!!! ER HEEFT IEMAND CONTACT GEHAD MET BWIN!!!
wereldnieuws :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik had er idd ook last van,maar sinds gisterenavond is het opgelost.
Off topic. Ook contact gezocht met bwin via mail en de officiele facebookpagina,maar tevergeefs. (n)
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Bij mij is het ook terug normaal.Wel geen antwoord gekregen om mijn mail.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.