Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmakers geven over het algemeen de beste odds?

Hi!


Ik ben nieuw hier en heb me de laatste tijd flink verdiept in theorie (kansrekening etc) betreft sportbetting. Zodoende heb ik een systeempje bedacht dat ik graag uit zou willen proberen. Zo wil ik een bedrag verspreid investeren over enkele bookmakers om zo goed mogelijke odds uit te kunnen pikken. Het aantal bookies dacht ik aan 3-5.


Welke bookmakers hebben een goede reputatie en geven gemiddeld gezien de beste odds? Het zou helemaal geweldig zijn als iemand hier iets als een bron met data heeft uit het verleden met de odds van de bookies om deze vraag te beantwoorden.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar neoking
Country flagneoking in 26-10-2019 01:52 Bookmakers
in 26-10-2019 01:52 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hi,


Het is puur afhankelijk van wat voor soort weddenschappen je speelt, maar in het geval van simpele weddenschappen zoals over/under en 1x2 of asian handicaps kan je de beste odds halen bij asian bookmakers zoals Pinnacle, SBObet en dafabet.


En anders even een tijdje via https://www.oddsportal.com/ de gewenste markten in de gaten houden.



2 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Op za. 26 okt. 2019, 10:31 schreef datel13:

Hi,


Het is puur afhankelijk van wat voor soort weddenschappen je speelt, maar in het geval van simpele weddenschappen zoals over/under en 1x2 of asian handicaps kan je de beste odds halen bij asian bookmakers zoals Pinnacle, SBObet en dafabet.


En anders even een tijdje via https://www.oddsportal.com/ de gewenste markten in de gaten houden.


Thanks! Die oddsportal is een erg nuttige site!


Ik was van plan het heel simpel te houden en me puur te focussen 1x2. Je noemt Pinnacle, SBObet en dafabet, heb je daar info of data over om te staven dat zij de beste odds geven?


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.