Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Werkt deze manier om een bonus vrij te spelen?

Een tijdje geleden ben ik gestopt met wedden. Gister begon het toch te kriebelen nadat unibet mij een 100% stortingsbonus aanbood. Dus ik stortte 25 euro en had 50 euro speelgeld. Ik heb toen deze bet gewonnen:


Nu wilde ik het geld storten. Maar nee dit was natuurlijk een bonus. Ik moet die 25 euro 10x rondspelen. 250 euro dus. Ik heb inmiddels 135 euro rondgespeeld en hoef dus nog 115 euro rond te spelen. Mijn saldo is nu 231,29 euro.

Maar ik heb eigenlijk geen zin meer in deze spanning en wil niet meer wedden. Dus ik vroeg mij af of ik de bonus op deze manier kon vrijspelen: ik zet de helft van 115 euro (57,50 euro) in op total goals odd @2.00 en 57,50 euro op total goals even @1.88. Hiermee zou ik potentieel maximaal 6,90 euro kunnen verliezen.

Ik zou dit graag willen doen. Maar mijn vraag is nu of dit meetelt voor de bonus vrijspelen?
Of is er misschien een betere manier om dit te doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gunmaster217
Country flaggunmaster217 in 6-11-2015 21:50 Bookmakers
in 6-11-2015 21:50 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
gunmaster217:
Een tijdje geleden ben ik gestopt met wedden. Gister begon het toch te kriebelen nadat unibet mij een 100% stortingsbonus aanbood. Dus ik stortte 25 euro en had 50 euro speelgeld. Ik heb toen deze bet gewonnen:


Nu wilde ik het geld storten. Maar nee dit was natuurlijk een bonus. Ik moet die 25 euro 10x rondspelen. 250 euro dus. Ik heb inmiddels 135 euro rondgespeeld en hoef dus nog 115 euro rond te spelen. Mijn saldo is nu 231,29 euro.

Maar ik heb eigenlijk geen zin meer in deze spanning en wil niet meer wedden. Dus ik vroeg mij af of ik de bonus op deze manier kon vrijspelen: ik zet de helft van 115 euro (57,50 euro) in op total goals odd @2.00 en 57,50 euro op total goals even @1.88. Hiermee zou ik potentieel maximaal 6,90 euro kunnen verliezen.

Ik zou dit graag willen doen. Maar mijn vraag is nu of dit meetelt voor de bonus vrijspelen?
Of is er misschien een betere manier om dit te doen?



Ik weet niet of dit kan/mag. Ik weet echter wel een andere methode, de manier die je zelf aangaf maar dan doe je de tegenovergestelde weddenschap bij een andere bookmaker!
0 Vind ik leuk's
Dit mag niet, je kunt wel tegenbetten bij een andere bookmaker o.i.d.

Anders met kleine inzetten spelen als je geen risico wilt nemen.

Bonus annuleren kan leiden tot het innemen van de winsten, dit zou ik dus absoluut afraden!!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Kan je niet in 1 wedstrijd op 2 dingen inzetten die niet per se tegenstrijdig zijn zoals jouw voorbeeld, maar bijvoorbeeld X2 en thuisploeg over 1,5 goal (of iets dergelijks)? Dan gaat er altijd wel 1 goed, en is het niet tegenstrijdig! Je zou bij 2-2 zelfs 2 goed kunnen hebben!

Je kan ook gewoon een perfecte quote zoeken en 115 euro er op in pleuren! Als hij goed gaat cash je alles uit, en anders heb je alsnog 115 euro! :) Succes in ieder geval!
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Bedankt voor de tips!
0 Vind ik leuk's
willymeuf:
Kan je niet in 1 wedstrijd op 2 dingen inzetten die niet per se tegenstrijdig zijn zoals jouw voorbeeld, maar bijvoorbeeld X2 en thuisploeg over 1,5 goal (of iets dergelijks)? Dan gaat er altijd wel 1 goed, en is het niet tegenstrijdig! Je zou bij 2-2 zelfs 2 goed kunnen hebben!

Je kan ook gewoon een perfecte quote zoeken en 115 euro er op in pleuren! Als hij goed gaat cash je alles uit, en anders heb je alsnog 115 euro! :) Succes in ieder geval!


En als het 1-0 wordt ben je alles kwijt....
0 Vind ik leuk's
Maar als je geen bonus hebt en je hebt bijv psv utrecht meer dan 2.5 goals over om een x bedrag te winnen mag je dan bij t zelfde bookie wel tegen betten op under 2.5 goals? of is dat verboden?
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Maar als je geen bonus hebt en je hebt bijv psv utrecht meer dan 2.5 goals over om een x bedrag te winnen mag je dan bij t zelfde bookie wel tegen betten op under 2.5 goals? of is dat verboden?


Als je geen bonus hebt zal dat vast wel mogen. Of het slim is, is echter een heel ander verhaal! Waarom zou je dat überhaupt willen doen?
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
ALs je 1 wedstrijd over hebt om een x bedrag te winnen dan is t toch goed om t te verzekeren door een tegenbet te doen dan win je sowiezo een x bedrag.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.