Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill uitbetalen, welke gegevens opsturen?

Ik had een vraag, ik heb een WilliamHill account en had 1800 euro gewonnen die heb ik overgemaakt en is netjes betaald, daarna had ik weer 1500 euro gewonnen, toen ik die probeerde over te maken is mijn account geblokkeerd.
En daarna ben ik in de live chat gegaan, en vroegen ze om een andere soort ID en Proof of adress terwijl ik het vasthield zegmaar. Heb dat ook gestuurd, maar ook dat accepteren ze niet en ze willen me niet uitbetalen en mijn account niet openen.

Iemand die tips heeft voor me of een optie ? Want 1500 euro is lekker geld.

Alvast bedankt !
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar buuraak
Country flagbuuraak in 19-08-2016 15:00 Bookmakers
in 19-08-2016 15:00 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En nu weer even op de live chat krijg ik dit te horen.

Charlane: As I spoke to our supervisor, all the winnings from your account will be removed because you have breached our terms and condition.

Snap niet eens wat er gaande is ze willen ook niet zeggen wat ik 'gebreached' heb.
0 Vind ik leuk's
Heb je met een rekening ge- deposit/withdrawed die op een andere naam staat dan je account?
0 Vind ik leuk's
Ze willen echt een aparte kopie van je krijgen van of (paspoort, ID, rijbewijs ) en een proof of adress ( Bank statement, mobiele telefoon rekening). Doen hier vaak bij elke bookmaker nog al erg precies over.
0 Vind ik leuk's
Ik stuur als bewijs van adres altijd een t-mobile rekening, die accepteren ze bij elke bookie. Volgens mij destijds ook bij William Hill gestuurd.
0 Vind ik leuk's
www.gamblingcommission.gov.uk

Misschien kunnen die je verder helpen...
0 Vind ik leuk's
Nee ik heb van alles een foto gemaakt ook een scan.. Maar niks helpt, nee ik maak het geld over via Skrill en die is ook gewoon geverifieerd zonder problemen.
Moest Second Opunion Team ofzo een mail sturen heb ik ook gedaan met fotos van 2 aparte ID's een normale ID en een Rijbewijs krijg dit terug.

Thank you for your email to the Second Opinion Team.

I am sorry to hear of the issues you have encountered in regards to your withdrawal.

We have investigated your complaint and unfortunately we are unable to accept the documentation you provided and as advised previously we do need different forms of ID and Proof of Address to lift sanctions on your account, we need the attachments in JPEG format and showing all edges of the document.

As I’m sure you will appreciate, in our ongoing efforts to ensure the highest levels of security are maintained regarding the legitimate use of our site, there will be time to time were we need to verify your account and/or any payment method registered to it. Whilst we try to keep any disruption during this time to a minimum, there maybe times whereas the need arises to sanction your account whilst these verifications checks are taking place.

Wat denken ze dat ik anders nog heb dan een Rijbewijs en een ID. Ookal stuur ik dat ga ik hetzelfde terugkrijgen..
0 Vind ik leuk's
Vervelend buuraak, geld storten is meestal geen probleem, bij uitbetalen heb ik ook al nodige problemen gehad.
Als je gewoon eerlijk gespeeld hebt en alles correct hebt ingevoerd, heb je gewoon recht op je geld.
Dus je moet het er zeker niet bij laten zitten. Probeer alles netjes aan te leveren zodat ze geen vuist kunnen maken.
Verder kun je vragen in livechat om met een supervisor te praten. Leg het probleem duidelijk uit en probeer tot een oplossing te komen.

Succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.