Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Williamhill uitbetalen: welke gegevens moet ik invullen?

Beste leden,

Kort geleden ben ik begonnen met online betten en heb van een 5je 400+ gemaakt in twee weken tijd. Heb mn leeftijd geverifieerd maar ik zit nog met een vraag. Ik wil graag 400 euro uitbetalen maar wat vul je dan in bij ''bank adress line 1'' ?? Moet ik daar in mijn geval ING hoofdkantoor adres invullen of iets anders?

Verder heb ik geen moneybookers o.i.d. Ik las iets hierover maar het kan ook gewoon naar je bank rekening gestuurd worden toch ? Ook vroeg ik me af of het geld kost ja of nee..

Bedankt voor de moeite voor lezen en reageren.

Groeten,

Emre
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar eckr
Country flageckr in 13-11-2014 13:11 Bookmakers
in 13-11-2014 13:11 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dag ECKR,

Je kan bij 'bank adress 1' vaak gewoon het adres van het hoofdkantoor van de bank invullen. Ze zullen deze gegevens vaak niet gebruiken aangezien ze tegenwoordig met een iban & swift nummer genoeg informatie hebben.

Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bedankt Mario ;) Ik heb net een deel overgeboekt. Het duurt 3 tot 10 dagen werd er vermeld
0 Vind ik leuk's
heb bij adress line laatst me eigen adres gebruikt, werd binnen 48 uur gestort!
0 Vind ik leuk's
Heb ook gewoon mijn eigen adres ingevuld en dat ging prima ;-)
0 Vind ik leuk's
:-| :-| :-| :-| Heb ing bank adres ingevuld...maarja zal niet zo veel uit maken denk ik.. mn iban en bic staan er toch..Bedankt voor de reacties ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.