Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

1-3-2-6 System - Positive Progression System

Ik kwam deze strategie tegen. Het zorgt ervoor dat je 12 euro kunt winnen in 4 winnende bets. Wanneer je de 2 eerste bets hebt gewonnen, dan heb je iig al geen verlies!!

Het 1-3-2-6 systeem is een Positive Progression System dat aanneemt dat het mogelijk is dat je vier keer op rij wint.
Als bets zijn gecategoriseerd in eenheden van 1 tot 6 (waarbij 6 het hoogste is), dan is je eerste bet 1 eenheid, de tweede bet 3 eenheden, de derde 2 eenheden en de vierde 6 eenheden. Ondanks de wiskunde dat verwikkeld is in dit systeem, is deze techniek redelijk vooruitstrevend. Al met al geeft dit systeem je veiligheid door je bets telkens te veranderen en geld weg te nemen op het moment dat je wint.

Als je eindigt met 4 succesvolle overwinningen op rij, dan is het een goede gelegenheid om je bankrekening aanzienlijk te verhogen. Hoe dan ook, om even in het wiskundige te blijven; Is de kans op winnen even groot als de kans dat je 4 keer op rij zult verliezen?

Voorbeeld:
De waarde van een bet moet ongveer 2,00 zijn.

Je bet 1 euro. Je wint 2 euro.
Je bet 3 euro (je moet 1 euro extra toevoegen). Je wint 6 euro.
Je bet 2 euro (4 euro stort je terug naar je account). Je wint 4 euro.
Je bet 6 euro (Je moet 2 euro extra toevoegen). Je wint 12 euro.

Als je verliest bij stap 1 dan verlies je 1 euro.
Als je verliest bij stap 2 dan verlies je 2 euro (1 euro van stap 1 en 1 toegevoegde euro voor stap 2).
Als je bij stap 3 verliest dan win je 2 euro.
Als je bij stap 4 verliest, speel je break-even.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 21-11-2010 18:54 Hulp en advies
in 21-11-2010 18:54 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt voor het systeem deze was me tot nu toe nog niet bekend. Is het de bedoeling om juiste wedstrijden bij eenheden te zoeken ? Wat minder zekere wedstrijden voor de lagere en zekere voor de hogere eenheden.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Bedankt voor het systeem deze was me tot nu toe nog niet bekend. Is het de bedoeling om juiste wedstrijden bij eenheden te zoeken ? Wat minder zekere wedstrijden voor de lagere en zekere voor de hogere eenheden.

Nee met eenheden wordt bedoeld het aantal euro's dat je in moet zetten, afhankelijk van bij welke stap je bent. Staat er idd een beetje onduidelijk. :)

Ik zal het systeem ook ff uittesten vandaag. Ik speel wel 2 reeksen tegelijk:

Reeks 1, stap 1:
Roda - Utrecht 1 €2,30

Reeks 2, stap 1:
Willem II - Graafschap X € 2,10


0 Vind ik leuk's
En hoe is het verder met je reeks 1 gegaan?
0 Vind ik leuk's
Money management!
Hier een testbericht
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.