9000 euro winnen met 5 euro
1 * De Graafschap - Groningen Tip: De graafschap (3.00)
1 * Willem II - Utrecht Tip: Willem II (4.75)
1 * Feyenoord - Heracles Tip: Feyenoord (1.70)
1 * Ado Den Haag - VVV Venlo Tip: Ado Den Haag (1.35)
2 * AZ - PSV Tip: PSV (2.25)
3 * NEC - Excelsior Tip: Gelijkspel (4.40)
3 * NAC - Heerenveen Tip: Gelijkspel (3.00)
2 * Roda JC - Ajax Tip: Ajax (1.70)
Via bwin Quotering Totaal: 1816
Dus bij €5 inzet een winstkans van ruim €9000,-
Kans is nihil namelijk.
Ben wel benieuwd naar de uitslagen.
Op deze manier kan ik wel een paar bets maken waar je met 1 euro 10.000 'zou kunnen winnen'
Ik ben daarentegen erg serieus, dus geen funbet. Ik heb verstand van zaken:).
haha willem 2 wint van utrecht:P ik snap dat dat een leuke odd is van 4.75, maar het zou wel echt extreem zijn als dat gebeurd:P
Watch and see, watch and see...
Je bent wel erg zeker van je zaak, Toto-Moto. Heb je de boel soms omgekocht? ;-)
Hehehe, en dan 5 euro inzetten?:) Nee, ik heb erg veel sympathie voor die Tilburgers en denk echt dat ze dit weekend alles of niets zullen spelen en dat niet Willem II maar VVV direct zal degraderen.
Graafschap winnen van Groningen is andere koek.
Voor de rest zou het zomaar kunnen!
succes ermee (y)
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen