Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

9000 euro winnen met 5 euro

€9000,- winnen met €5,-
1 * De Graafschap - Groningen Tip: De graafschap (3.00)
1 * Willem II - Utrecht Tip: Willem II (4.75)
1 * Feyenoord - Heracles Tip: Feyenoord (1.70)
1 * Ado Den Haag - VVV Venlo Tip: Ado Den Haag (1.35)
2 * AZ - PSV Tip: PSV (2.25)
3 * NEC - Excelsior Tip: Gelijkspel (4.40)
3 * NAC - Heerenveen Tip: Gelijkspel (3.00)
2 * Roda JC - Ajax Tip: Ajax (1.70)
Via bwin Quotering Totaal: 1816
Dus bij €5 inzet een winstkans van ruim €9000,-
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar toto-moto
Country flagtoto-moto in 10-02-2011 14:09 Hulp en advies
in 10-02-2011 14:09 Hulp en advies
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op deze manier kan ik wel een paar bets maken waar je met 1 euro 10.000 'zou kunnen winnen'
0 Vind ik leuk's
Succes hiermee, neem aan dat het een fun bet is :p
Kans is nihil namelijk.
Ben wel benieuwd naar de uitslagen.
0 Vind ik leuk's
viktortje007:
Op deze manier kan ik wel een paar bets maken waar je met 1 euro 10.000 'zou kunnen winnen'

Ik ben daarentegen erg serieus, dus geen funbet. Ik heb verstand van zaken:).
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
haha willem 2 wint van utrecht:P ik snap dat dat een leuke odd is van 4.75, maar het zou wel echt extreem zijn als dat gebeurd:P
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
spits10:
haha willem 2 wint van utrecht:P ik snap dat dat een leuke odd is van 4.75, maar het zou wel echt extreem zijn als dat gebeurd:P

Watch and see, watch and see...
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Je bent wel erg zeker van je zaak, Toto-Moto. Heb je de boel soms omgekocht? ;-)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Je bent wel erg zeker van je zaak, Toto-Moto. Heb je de boel soms omgekocht? ;-)

Hehehe, en dan 5 euro inzetten?:) Nee, ik heb erg veel sympathie voor die Tilburgers en denk echt dat ze dit weekend alles of niets zullen spelen en dat niet Willem II maar VVV direct zal degraderen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Willem 2 zou nog kunnen winnen, ik vind utrecht uit nooit zo heel goed.
Graafschap winnen van Groningen is andere koek.
Voor de rest zou het zomaar kunnen!
0 Vind ik leuk's
Ik vind het een moedige uitdaging van je al schat ik de kansen niet groot. Good luck in ieder geval! Als het je lukt ga je op de troon ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Respect voor het idee alleen lijkt me sterk dat het lukt....
succes ermee (y)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.