Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Algoritme in het wedden

Dit algoritme gevonden op een site. Het ziet er zeer mooi uit dit was van afgelopen zaterdag scoren zijn ook goed als je de odds onder 1,40 weg haalt dan een ROI van 21%




1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Cedonulli79
Country flagCedonulli79 in 12-03-2018 14:14 Hulp en advies
in 12-03-2018 14:14 Hulp en advies
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Deze was van zondag ook de scoren waren goed erg knap werk


2 Vind ik leuk's

Het is misschien ook handig, als je dat wil, de link van de site door te sturen? Dan kan, wie dat wil, dat eens rustig bekijken en overlopen, want de afbeeldingen zijn redelijk klein (moeilijk leesbaar).


Ziet er op het eerste zicht inderdaad niet slecht uit, kan altijd interessant zijn om eens te bekijken :wink:

1 Vind ik leuk's

Hoi Ceetnn Ik heb geen idee of je andere pagina s zo maar mag posten hier dus heb ik een pm gestuurd

0 Vind ik leuk's

Maandag :P beetje laat maar toch


2 Vind ik leuk's

Kunnen we ergens de resultaten zien van de afgelopen weken/maanden?

Op wat is dit algoritme gebaseerd?

3 Vind ik leuk's
Op ma. 12 mrt. 2018, 19:05 schreef sportgambler:

Kunnen we ergens de resultaten zien van de afgelopen weken/maanden?

Op wat is dit algoritme gebaseerd?

Ik volg het ook nog niet zo lang , maar volgens mij is de uitleg simple groen low risk geel mid red high risk

0 Vind ik leuk's

Ben ook wel benieuwd naar de link.


Heb zelf ook ooit n model geknutseld en ik denk dat alleen een neural network een kans van slagen heeft (waarvoor mijn kennis niet toereikend is helaas).

Ook snap ik de kleuren niet, de odd geeft toch de kans van slagen aan...hoe kan een 44% odd een slagingspercentage hebben van +80% ??

0 Vind ik leuk's

Dinsdag algoritme have fun


1 Vind ik leuk's

@Cedonulli79 > waar haal je deze gegevens vandaan en waar is het algoritme op gebaseerd?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op di. 13 mrt. 2018, 11:37 schreef jeronimo:

@Cedonulli79 > waar haal je deze gegevens vandaan en waar is het algoritme op gebaseerd?

Hoi ik stuur je een pm want wil geen reclame maken voor andere pagina s en weet niet precies hoe het algoritme zelf in elkaar steekt ik volg het alleen



0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.