Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Aratel: van 2 naar 100 euro

Aangezien ik door veel pech blut ben geworden op bwin, heb ik van mijn punten 2 euro "gekocht". Hiervan ga ik een groter bedrag maken. 100 euro is mijn doel, maar 70 euro is natuurlijk ook al zeer mooi. Ik heb al eerder zo'n soort topic gehad en toen was ik niet echt succesvol, na mijn eerste bet was ik al af. Hopelijk kan ik het nu verder doorzetten.
Stap 1: North Queensland Fury - Brisbane Roar 1 X 2 Brisbane Roar ? 1.25
Inzet: 2
Mogelijke winst: 2,50
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aratel
Country flagaratel in 7-02-2011 20:53 Hulp en advies
in 7-02-2011 20:53 Hulp en advies
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes Aratel!
Ik volg je avontuur met de nodige nieuwsgierigheid ;-)
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
aratel:
Aangezien ik door veel pech blut ben geworden op bwin, heb ik van mijn punten 2 euro "gekocht". Hiervan ga ik een groter bedrag maken. 100 euro is mijn doel, maar 70 euro is natuurlijk ook al zeer mooi. Ik heb al eerder zo'n soort topic gehad en toen was ik niet echt succesvol, na mijn eerste bet was ik al af. Hopelijk kan ik het nu verder doorzetten. Stap 1: North Queensland Fury - Brisbane Roar 1 X 2 Brisbane Roar ? 1.25
Inzet: 2 Mogelijke winst: 2,50

Ik wens je heel veel succes. Waar ik echter benieuwd naar ben is waarom je 'pech' zou hebben gehad en wat voor tactiek je gaat gebruiken om van je 2 euro 100 euro te maken? Dat is natuurlijk erg interessant voor anderen om te weten.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
aratel:
Aangezien ik door veel pech blut ben geworden op bwin, heb ik van mijn punten 2 euro "gekocht". Hiervan ga ik een groter bedrag maken. 100 euro is mijn doel, maar 70 euro is natuurlijk ook al zeer mooi. Ik heb al eerder zo'n soort topic gehad en toen was ik niet echt succesvol, na mijn eerste bet was ik al af. Hopelijk kan ik het nu verder doorzetten.
Stap 1: North Queensland Fury - Brisbane Roar 1 X 2 Brisbane Roar ? 1.25
Inzet: 2
Mogelijke winst: 2,50

@vw-crew:
Nou ja een tactiek is het niet echt, gewoon op de bijna zeker lijkende wedstrijden spelen en dan kijk ik wel hoe het gaat.
Pech had ik door Dortmund (had een 1), Bayern (had een 2) en Villareal (had een 1).
Stap 2: Canvey Island - Croydon 1 X 2 Canvey Island ? 1.25
Inzet: 2
Mogelijke winst: 2,50
Saldo bij winst: €3
Saldo bij verlies: €0,50
0 Vind ik leuk's
Een veel voorkomende fout die je ook vaak hoort is dat mensen slecht bankroll management hebben. Je moet altijd weten hoeveel je inzet, ook al groeit je budget in het begin misschien snel...op die manier kun je ook weer erg hard vallen namelijk. Hier op de site hebben ze ook nuttige artikelen over bepaalde strategieën. Succes in ieder geval en ik ga je ook zeker volgen, leuk!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Ja daar moet ik ook veel in verbeteren, ik heb dat totaal niet. Als ik een iets hoger saldo heb ga ik soms gewoon all-in en dan heb je natuurlijk kans dat je verliest ook al speel je op zeker lijkende wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Succes (y)
Goed dat je trouwens zegt van de puntne van Bwin :P Ik ga die ook gelijk ff inzetten (h)
0 Vind ik leuk's
aratel:
Aangezien ik door veel pech blut ben geworden op bwin, heb ik van mijn punten 2 euro "gekocht".

Hoeveel is een punt waard bij bwin ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
2500 punten = 1 euro
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
veel succes aratel!! (y)
0 Vind ik leuk's
Bedankt allemaal(Y) Hopelijk lukt het me:)
aratel:
@vw-crew: Nou ja een tactiek is het niet echt, gewoon op de bijna zeker lijkende wedstrijden spelen en dan kijk ik wel hoe het gaat. Pech had ik door Dortmund (had een 1), Bayern (had een 2) en Villareal (had een 1). Stap 2: Canvey Island - Croydon 1 X 2 Canvey Island ? 1.25 Inzet: 2 Mogelijke winst: 2,50 Saldo bij winst: €3 Saldo bij verlies: €0,50

Beetje raar, dacht dat ik er op had ingezet maar kennelijk dus niet. Had vanavond een kleine makkelijke combi staan.
Mijn saldo begin van de avond was 2,50.
Hier zette ik €1 van in op de volgende:
Stap 2:
Nederland - Oostenrijk 1 X 2 Nederland Nederland 1.30
Spanje - Colombia 1 X 2 Spanje Spanje 1.15
Quote: 1,50
Inzet: 1
Mogelijke winst: 1,50
Ik sta nu dus op €3, toch al een stijging van 50% :p
Sorry dat ik deze niet voor het begin van de wedstrijd heb laten zien hier maar had er geen tijd meer voor ;-)
Morgen doe ik weer een weddenschap
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.