Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bal op de 16 meter lijn binnengeschoten? IN DE 16

Vandaag een voorval met de goal van Memphis Depay.
Hier de goal op foto: http://i58.tinypic.com/vijzfp.png


Hier de chat met bookmaker Unibet.

Marcel: Deze betreffende weddenschap heeft u helaas niet correct daar de bal op de lijn was
Marcel: Hierdoor is deze weddenschap ook afgehandeld volgends onze algemene voorwaarden
Marcel:
14) Bets on whether a particular player(s) will manage to score from certain areas of the pitch (E.g. from
outside the 'penalty box') will be settled based on the position of the ball at the time the shot was
struck by the player, irrelevant of any further deflections which the ball trajectory might incur
following the initial shot. For the sake of clarity it is to be understood that the lines delineating the
'penalty box' are to be considered as an integral part of such area of the pitch. Thus, should a shot be
struck with the ball hovering above, or touching, even partially, said lines, the shot will not be
considered as having been effected from outside the box.


Doe er in de toekomst je voordeel mee.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar smittaa
Country flagsmittaa in 10-08-2014 19:03 Hulp en advies
in 10-08-2014 19:03 Hulp en advies
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
U heeft contact met ons opgenomen met betrekking tot de door u geplaatste weddenschap Willem II - PSV Eindhoven : To score from outside the (Depay, M) penalty box.

Zij hebben het wederom bekeken en zij hebben ons geinformeerd dat zij bij hun standpunt blijven dat de bal op de 16 meter lijn was waardoor u uw weddenschap helaas niet correct had.

Deze betreffende weddenschap is dan ook afgehandeld volgends de algemene sport voorwaarden.

14) Bets on whether a particular player(s) will manage to score from certain areas of the pitch (E.g. from
outside the 'penalty box') will be settled based on the position of the ball at the time the shot was
struck by the player, irrelevant of any further deflections which the ball trajectory might incur
following the initial shot. For the sake of clarity it is to be understood that the lines delineating the
'penalty box' are to be considered as an integral part of such area of the pitch. Thus, should a shot be
struck with the ball hovering above, or touching, even partially, said lines, the shot will not be
considered as having been effected from outside the box.

Het spijt ons dat wij u geen beter nieuws hebben kunnen geven.


Onze Live Chat is het snelste communicatiemiddel en is open van 08 tot 02 uur. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Mocht u over dit onderwerp meer willen weten, of enige andere vragen hebben, kunt u met ons hierover contact opnemen door deze email te beantwoorden of via de telefoon op onderstaand nummer.

Bekijkt u ook eens de antwoorden op de meest gestelde vragen in ons nieuw Help Centre!


Met vriendelijke groet,Marcel - Unibet Customer Support

Responsible Gaming
0 Vind ik leuk's
Maar wat had jij nou gewed?

Binnen of buiten de 16 scoren?

Want zoals ik kan zien is het gewoon buiten de 16 dat hij de bal een poeier geeft.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Oplichting van unibet..
0 Vind ik leuk's
melvinkef:
Maar wat had jij nou gewed?

Binnen of buiten de 16 scoren?

Want zoals ik kan zien is het gewoon buiten de 16 dat hij de bal een poeier geeft.


Buiten de 16!
0 Vind ik leuk's
smittaa:
melvinkef:
Maar wat had jij nou gewed?

Binnen of buiten de 16 scoren?

Want zoals ik kan zien is het gewoon buiten de 16 dat hij de bal een poeier geeft.


Buiten de 16!




(n) unibet, matige actie van ze.

Persoonlijk nooit problemen met hen. Maar desalniettemin erg fucked up.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Tja, de bal ligt gedeeltelijk buiten het strafschopgebied, maar raakt ook de lijn. Het is centimeterwerk, maar gezien de voorwaarden van Unibet heb je dus inderdaad verloren. Die voorwaarden waren voordat je je weddenschap afsloot natuurlijk al bekend.

Ik begrijp dat je baalt, maar je hebt in dit geval dus gewoon pech. Volgende keer beter! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Erg lullig voor je natuurlijk, zal wel een hoge odd geweest zijn. Maar dat die regel zo is lijkt me ook wel logisch opzich. Als er een overtreding wordt gemaakt op de lijn, is het ook een vrije trap en geen strafschop. Volgende keer beter
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
Als er een overtreding op de lijn word gemaakt word het als er binnen gezien en is het dus wel een strafschop hoor harmn.
0 Vind ik leuk's
Heb je ook een screencapture van het moment waarop Depay de bal raakt?
In feite schiet hij nog niet op het moment die je nu hebt gecapt. Als de bal snel rolt kan deze nog makkelijk de 16 in rollen voordat hij de bal raakt.
0 Vind ik leuk's
Ik heb dezelfde bet (samen met Schone to score outside box voor een odd van 121) en kan € 275 euro winnen.

Unibet stuurde mij deze foto :

Hij haalt hierbij uit met zijn rechterbeen en raakt op dit moment de bal. De flits is zijn linkerbeen omdat die al staat op de plek.De foto die Unibet stuurt vind ik onduidelijk en volgens mij heeft hij de bal al geraakt en is hierdoor al in de 16 meter gebied.

Gisteren voor de 2e keer gesproken met Unibet en zij zouden mij iets laten weten per email als de bet wordt afgekeurd, anders kon ik het geld verwachten op mijn account. Tot nu toe geen mail gehad maar ook geen centen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.