Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beide teams scoren

Ik vind dat de odds voor beide teams to score, JA of NEE, erg hoog liggen dus heb me hier eens verder in verdiept. :)


Ik kijk op vitibet.com wat zij van de wedstrijd verwachten en kijk in de competitiestand of dat de clubs gemiddeld meer dan 1x per wedstrijd scoren.

De odds voor beide teams to score, liggen vaak op 1,75 - 2,00. Ik vind dit redelijk hoog, omdat de voetbalclubs willen winnen en dus ook doelpunten moeten scoren.


In dit topic begin ik met 100 euro en ga ik m'n bankroll bij houden. Ik ga uit dat ik een rendement van 20 % ga behalen.

Ik kom tot deze conclusie, omdat ik per 3 wedstrijden, 2 wedstrijden goed moet hebben voorspeld. Een odd ligt gemiddeld op 1,80 dus als ik er 2 goed heb heb ik 3,60 gewonnen. Ik heb 3 euro ingelegd, dus m'n winst is € 3,60 - € 3,00 = € 0,60.

€0,60 / € € 3 euro = 20%.


Ik zal proberen 6 of 9 wedstrijden te kiezen, omdat ik daarvan dan 33 % fout mag hebben.


Beide teams scoren

1 = JA (als antwoord komt er 1-0 te staan)

2 = NEE (als antwoord komt er 0-1 te staan)


En als laatste:

Soms zit het ook wel eens mee. Ik dacht namelijk dat Chelsea geen tegendoelpunt zou krijgen, maar gelukkig hield Sunderland de 0.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 15-11-2010 17:58 Hulp en advies
in 15-11-2010 17:58 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weer 4 van de 9 fout, maar desondanks nog wel een winst van € 0,03 (h)

Bankroll = 92,46 + 9,03 = 101,49
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.